Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  Audi a4 98 tdi v6 AFB
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Audi a4 98 tdi v6 AFB

Autor Zpráva
oliverko
Zaslal: st leden 09, 2013 17:23 pm Citovat
Založen: 31.3.2012 Příspěvky: 112
Cafte ma niekto skusenost s vymenou cerpadla vp44 059 103 160 D ?? Prave som ho vymenil a auto nie a nie nastartovat. Pokial sa nemylim tak model B5 este nemal ochranu cez cerpadlo, az C5 ci B6. Ale prisposobil som ecu i IMMO a nic... Povodna pumpa je KO nastartuje ale je to sprevadzane rachotom a neskutocnym dymom. Predajca tvrdi ako vzdy pumpa ako nova no ma asi 260 000 Very Happy Very Happy to sneho vypadlo az potom

Nejake ideas? Dik moc vsetkym.

Pompa je rovnaka!!! index D
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DIGI-DELETED
Zaslal: st leden 09, 2013 18:35 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
máš ho dobře nastavené ? kolík do kliky a vačky na pravitka plus pumpa na kolik ..
pak osciloscop a kouknout jestli spíná vtmv ...
a změřit tlak v čerpadle !!

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
oliverko
Zaslal: st leden 09, 2013 21:46 pm Citovat
Založen: 31.3.2012 Příspěvky: 112
DIGI-DELETED napsal:
máš ho dobře nastavené ? kolík do kliky a vačky na pravitka plus pumpa na kolik ..
pak osciloscop a kouknout jestli spíná vtmv ...
a změřit tlak v čerpadle !!


Rozvody su ako kristove oci. Vsetko kolikovane a pravitkovane origo naradimm vratane kolikovania pumpy.
Jo ale tym padom potom uz moze byt ak sa nemylim problem iba v pumpe, nie? Kedze stara chrochce jaks tak a NOVA (260000) Very Happy ani nemrdne, ani to len necukne, vystriekal som na tu haraburdu cely cistic na brzdy, pokial ho bolo tak to sramotilom nejaka nafta sa zo vstrekovacov valila, vzduch nebol nikde.

V podstate ma zaujimalo hlavne to, ci ta pumpa nemohla byt chranena ako u fordov. Ale 98 r.v. sak to nemalo ani plnohodnotny CAN. Ked je jasne ze pumpa, tak kamaratko si ju zajtra odtrepe tam odkial ju zobral a bud mi donese funkcnu alebo si svoj verkel bere zo sebou tiez tam odkadial snim prisiel Razz Hovorim to mozno tak arogantne ale zacina to byt idealna situacia kde zacne ale sak auto mi nejde pumpu nemam a ty chces zaplatit zaco ako? Ale abracadabra pumpa ven druha dnu a zase ven nefunguje asi nikde...

Dikes za rady!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
oliverko
Zaslal: st leden 09, 2013 21:53 pm Citovat
Založen: 31.3.2012 Příspěvky: 112
Vies, keby to auto bolo moje, alebo kamaratove tak chapem ten osciloskop aj tie tlaky, ale to mi nikto nezaplati.. Navyse, keby si vedel ako to auto vyzera, no skoda naradia nanho.
Ludia dnes velmi zle chapu situaciu ze nefunguje to, ale predsa musi zaplatit. Prave preto ked to ma byt uz len v pumpe, ruky prec alebo novu ale nech tahne....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DIGI-DELETED
Zaslal: čt leden 10, 2013 8:30 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
no nevím co je rychlejší , jestli oměřit pulsy do vtmv a tlak v čerpadle - vyšroubuješ šroubek z boku a našroubuješ hadičku s budíkem za 200.
a nebo měnit čerpadla nahoru dolu a nevědět kde je problem ???

ted v zimě je času dost.. Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: čt leden 10, 2013 8:49 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2771
A mas to poradne odvzdusneny?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
exotus
Zaslal: čt leden 10, 2013 9:03 am Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
anydraj napsal:
A mas to poradne odvzdusneny?

Jo jo,dokud to nestříká na kapotu tak to nechytne,obzvlášť jestli to je nějaká stará mrcha z vrakárny Wink

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
anydraj
Zaslal: čt leden 10, 2013 9:09 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2771
To, ze to tece s trubek, jeste neznamena, ze je to natlakovany.
Vem nejakou trysku od toho motoru, pripoj na trubku aby jsi videl spicku vstriku
a zatoc.
Pokud bude prasit, tak hledej zavadu jinde.Jak jednoduche.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DIGI-DELETED
Zaslal: čt leden 10, 2013 12:50 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
ono z trubek to teče vždycky , ale ten vtmv je normalně otevřený a až po jeho sepnu
tí tlak vzroste natolik , že otevře vstřiky...
tady máš popis funkce vp44 : http://aa.bosch.cz/download/formule/formule_2004_01.pdf

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
oliverko
Zaslal: čt leden 10, 2013 17:56 pm Citovat
Založen: 31.3.2012 Příspěvky: 112
anydraj napsal:
A mas to poradne odvzdusneny?


Odvdusneto to je az az...vyminul som na to cely cistic brzdm ten motor na nom isiel asi minutu od 2000 do 3000 otacok, pokial by toto uz nevyhnalo vduch, tak nic. Samozrejme ze pumpa je stej vrakarny, navyse sa snej lialo nieco zvlastne, ale nafta to teda nebola, cosi ako petrolej alebo nejae riedidlo
Mozno do tej pumpy aj prsalo Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
oliverko
Zaslal: čt leden 10, 2013 18:00 pm Citovat
Založen: 31.3.2012 Příspěvky: 112
anydraj napsal:
To, ze to tece s trubek, jeste neznamena, ze je to natlakovany.
Vem nejakou trysku od toho motoru, pripoj na trubku aby jsi videl spicku vstriku
a zatoc.
Pokud bude prasit, tak hledej zavadu jinde.Jak jednoduche.


Nemam dovod hladat inde. Dotrepal mi repasovanu pumpu, tak teda este jeden pokus, dva tri vstreky cistica motor pradie.... Sice nahovno lebo vacky su roztrieskane, ale ide na 6 valcov.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
oliverko
Zaslal: čt leden 10, 2013 18:01 pm Citovat
Založen: 31.3.2012 Příspěvky: 112
DIGI-DELETED napsal:
ono z trubek to teče vždycky , ale ten vtmv je normalně otevřený a až po jeho sepnu
tí tlak vzroste natolik , že otevře vstřiky...
tady máš popis funkce vp44 : http://aa.bosch.cz/download/formule/formule_2004_01.pdf

Dik za ten link!
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá duben 19, 2024 6:03 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.