Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  F.SMAX 1.8 TDCI 92 kW problem se startováním
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

F.SMAX 1.8 TDCI 92 kW problem se startováním

Autor Zpráva
louka9
Zaslal: čt listopad 08, 2018 18:57 pm Citovat
Založen: 5.11.2015 Příspěvky: 24
Prosím poraďte po výměně pal.filtru nejde nastartovat,po odvzdušnění filtru,zalití trubek,občas nastartuje po dlouhých startech,auto jsem projel cca 5km,po vypnutí a okamžitém startu opět nic.Zkusil jsem s pet lahví nalitou do plna a připojenou přímo na čerpadlo nastartovat,nic po dlouhém trápení to chytne,nechám chvíli běhat,vypnu a startuji,opět nic,lahev je pořád zalitá do pulky naftou.Prosím nějaký nápad,co se týké odvzušnění,diagnostika P0087 - Regulacní ventil tlaku paliva,žádný příznak,přerušovaný,před výměnou filtru auto startovalo normálně,auto je načipované,díky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: pá listopad 09, 2018 5:58 am Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2561
No a nebylo by lepsi to dat nekde do servisu, kde maji diagnostiku?
Podivaji se na tlak v rampe, a bude jasno.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
louka9
Zaslal: st listopad 14, 2018 17:17 pm Citovat
Založen: 5.11.2015 Příspěvky: 24
Tak dnes ráno auto v servisu Ford Frolík -Rathaj Praha 10.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
louka9
Zaslal: st listopad 14, 2018 17:53 pm Citovat
Založen: 5.11.2015 Příspěvky: 24
A teď se držte,při objednání do servisu mi technik odměřeným tonem řekl,kdy neumíte vyměnit palivový filtr,tak to nedělejte a nechte si to udělat u nás.Odpoledne jsem tam volal,tak mi technik sdělil,že bylo špatné nasazené venkovní těsnění filtru,takže dali svúj nový filtr s těsněním,vše je prý na dobré cestě.Nechají to 1 hod.stát pak to natočí a zavolají.Po hodině volal,že to opět nestartuje a že je potřeba vyměnit malé těsnění uvnitř tělesa filtru,které se samostatně neprodává,pouze jako celek tělesa filtru(ne vložky).Cena plastového tělesa 1900 Kč.Gumička uvnitř má podle mě účel pouze,aby nafta z nádrže neprošla rovnou do čerpadla,ale prošla papírem filtru a až pak do čerpadla,je to gumový kroužek cca 12x3mm..Oni tvrdí,že kvůli tomu se to asi zavzdušňuje,přitom okolo gumičky je nafta zvenku i zevnitř.Já jsem zkoušku těsnosti obalu dělal vzduchem,nikde nic neunikalo.Jsou to normální zloději a nebo umějí hovno.Na autorizovaný servis se nedá spolehnou,jsem zvědavý s čím přijdou zítra?Není nikdo okolo Prahy,kdo by si s tím poradil prosím?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT
Právě je čt listopad 15, 2018 0:28 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Checksumm.com  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.