Obsah fóra checksum.cz » Diesel » 1,9 TDI PD - zlé studené štarty |
Strana 1 z 2 Jdi na stránku 1, 2 Další |
|
Autor |
Zpráva |
m@yo |
Zaslal: so únor 10, 2018 13:26 pm |
|
|
Založen: 28.9.2011
Příspěvky: 35
Bydliště: Myjava
|
Ahojte všetci. Obraciam sa na Vás s prosbou o pomoc. Mám doma Škoda Superb 1,9 TDI, 96kw, AWX a mám problémy so studeným štartom. Úplne stačí ak to auto stojí cez noc a ráno už je ten štart zlý. Pokiaľ stojí cca 3-4 hodiny, je to v pohode. Studený štart vyzerá asi takto: Začína to asi od + 10 stupňov nadol. Motor chytí strašne nepravidelne na 2 alebo 3 valce, trvá to asi necelých 30 sec kým sa nejako uklidní a hrozne to dymí na bledo ako studená Avia. Za tepla je všetko OK.
Čidlo teploty ukazuje asi o 3 stupne viac ako je teplota vzduchu.
Palivový filter je nový(UFI) aj s orúžkom na stredovej skrutke.
Synchronizácia remeňa je na nejakých -2 stupňoch
Vymenil som všetky palivové hadice okolo filtra a tandemového čerpadla
Spätný ventil pred čerpadlom je OK
Čerpadlo v nádrži som vyčistil, tlačí 0,7 bar a načerpá 0,9 L za 30 sekúnd
Vymenil som tandemové čerpadlo(použil som BOSCH) vrátane plechového tesnenia
Vymenil som všetky okrúžky na vstrekovačoch vrátane nastavovacích skrutiek + nastavenie(v odkaze sú merané hodnoty skupina 13, 18 a 23), https://photos.app.goo.gl/kieDZkElh0bJECXl2
Žhaviče sú asi rok staré, všetky sú OK(minulú zimu boli štarty dobré)
Baterka je tiež rok stará, tá je OK, dobitá a zmeraná
Napájanie žhavičov je v poriadku, po zhasnutí kontrolky ešte stále prižhavuje, presnú dobu som nemeral
a ďalej už neviem čo by som skúsil. Dúfam že som na nič nezabudol. Nemá niekto z vás podobnú skúsenosť, lebo už začínam byť z toho zúfalý. Ďakujem.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
amigo |
Zaslal: so únor 10, 2018 14:29 pm |
|
|
Založen: 19.6.2009
Příspěvky: 792
Bydliště: slovakia
|
Vačka je Ok?
|
_________________ Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: so únor 10, 2018 16:27 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 582
|
no pekne si tie zhavice vyber a všetky opticky otestuj.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
m@yo |
Zaslal: so únor 10, 2018 16:52 pm |
|
|
Založen: 28.9.2011
Příspěvky: 35
Bydliště: Myjava
|
Vačka bola vymenená pred rokom, originálna nová, zdvihátka som dal INA. Žhaviče som mal pred hodinou vonku, sú to DENSO DG-109 11V, všetky sú OK, skúšal som ich v aute vymontované , kostru som mal z motora cez štartovací kábel. Skúsil som odpojiť čidlo teploty chladiacej kvapaliny a štart bol tuším ešte horší. Nahral som to na video: https://photos.app.goo.gl/b2yFTPrccs8w9iPi1
|
|
|
Návrat nahoru |
|
amigo |
Zaslal: so únor 10, 2018 17:05 pm |
|
|
Založen: 19.6.2009
Příspěvky: 792
Bydliště: slovakia
|
Ide ti to na 3 valce. Najskor nejaky vstrek KO.
|
_________________ Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
|
|
Návrat nahoru |
|
m@yo |
Zaslal: so únor 10, 2018 17:16 pm |
|
|
Založen: 28.9.2011
Příspěvky: 35
Bydliště: Myjava
|
Keď je zapojené čidlo to nieje až také strašné, lebo tam ide asi menej paliva. Tu už ho bolo asi veľa. Uvidím to po naštartovaní v meraných hodnotách? Zvláštne je že druhý štart po 10 minutách je ok, po hodine ok, po dvoch ok, po štyroch ok ale na druhý deň zasa zle.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
hludik |
Zaslal: ne únor 11, 2018 1:48 am |
|
|
Založen: 16.3.2014
Příspěvky: 24
|
Skus DSSC od pro-tec. Flasu na 20 liter paliva.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
pozotr |
Zaslal: ne únor 11, 2018 7:54 am |
|
|
Založen: 23.2.2012
Příspěvky: 149
Bydliště: Slovensko
|
A aké sú kompresné tlaky valcov za studena to je veľmi dôležité mal sommpodobny problém na golfe a robili to tlaky vo valcoch
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: ne únor 11, 2018 11:17 am |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 582
|
ak su zhavice ok, vačka, ok, hydrá, palivo, tandem a tieto všetky prcky okolo.
tak ti ostali len 2 možnosti:
kompresia
vstrekovač samotný
par krat pomohli tie pripravky vseliake, avšak je to len docasne riesenie (ak sa bavime o vstreku)
|
|
|
Návrat nahoru |
|
m@yo |
Zaslal: ne únor 11, 2018 12:34 pm |
|
|
Založen: 28.9.2011
Příspěvky: 35
Bydliště: Myjava
|
Skúsim zmerať tie tlaky keď to bude aspoň 24 hod stáť vonku a potom doplním čo som zistil. Zatiaľ ďakujem.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: ne únor 11, 2018 19:45 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 582
|
mozno by pomohlo pozerat korekcie v 13tke ked sa to hada...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: po únor 12, 2018 7:20 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
co takhle změřit tlak nafty ? no jo to ale diagnostika z číny neukáže , tak to asi změřit nejde ..
p.s - je na to taká skrútka na čerpadle ...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
m@yo |
Zaslal: po únor 12, 2018 12:14 pm |
|
|
Založen: 28.9.2011
Příspěvky: 35
Bydliště: Myjava
|
Ďakujem za radu, tlak som meral mám na to originál budík v oleji VAS 5187. Na voľnobeh to má 3,5 bar, pri 3000 ot/min to má 7,5 bar a pri 4000 ot/min 8 bar.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: po únor 12, 2018 14:02 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
a kolik to má když to nestartuje ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
m@yo |
Zaslal: po únor 12, 2018 15:58 pm |
|
|
Založen: 28.9.2011
Příspěvky: 35
Bydliště: Myjava
|
Ono sa nikdy nestalo že to nenaštartuje, naštartuje to vždy len to ide nepravidelne a hrozne to dymí. Keď to chytí, tak to hneď vylezie na tých 3,5 bar. Ani to nikdy dlho netočí, odpáli to hneď len to ide nepravidelne. Vyzerá to akoby to bolo zavzdušnené ale už netuším kde by to ten vzduch chytalo. Skúsim si dať na prepad z tandemového čerpadla priesvitnú hadičku a skúsim sa pozrieť či tam budú bublinky.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|