Obsah fóra checksum.cz » Diesel » dpf-off |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
miko09 |
Zaslal: ne leden 14, 2018 8:28 am |
|
|
Založen: 13.9.2010
Příspěvky: 34
Bydliště: zvolen
|
ahoj chalani. potrebujem pomôcť pre kolegu z prace . ma problém zo svojim autom peugeot 307 2.0 hdi . vyhadzuje mu poruchu zanesenie DPF filtra. mal to v servise kde mu filter čistili ale porucha sa objavuje zas. neviem ci to čistenie prebehlo ok alebo sa nato srali neviem nebol som tam ja som to auto fyzicky nepozeral chcel som sa spýtať či by ste to nevedeli softwarovo vypnúť. bol by som vám veľmi vdacný. posielam origo soft. http://leteckaposta.cz/706116705
|
|
|
Návrat nahoru |
|
rastoivanic |
Zaslal: ne leden 14, 2018 20:48 pm |
|
|
Založen: 23.5.2015
Příspěvky: 113
|
malo by to vedieť korektne vypnut aj ecusafe
|
|
|
Návrat nahoru |
|
miko09 |
Zaslal: po leden 15, 2018 2:23 am |
|
|
Založen: 13.9.2010
Příspěvky: 34
Bydliště: zvolen
|
rastoivanic napsal: malo by to vedieť korektne vypnut aj ecusafe
Zajtra stiahnem program skúsim a dám vedieť. Dik za nasmerovanie????
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kluso |
Zaslal: po leden 15, 2018 19:04 pm |
|
|
Založen: 8.4.2009
Příspěvky: 782
|
už je čas spíše na DPF on
|
|
|
Návrat nahoru |
|
miko09 |
Zaslal: po leden 15, 2018 19:36 pm |
|
|
Založen: 13.9.2010
Příspěvky: 34
Bydliště: zvolen
|
kluso napsal: už je čas spíše na DPF on
nebude sa kuchať. dpf zostane len chcem blokovať kontrolu. keď hodí poruchu tak auto ide do nudzaku a otacky max 3000 ot/ min
|
|
|
Návrat nahoru |
|
maros4341 |
Zaslal: po leden 15, 2018 20:24 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 691
Bydliště: Michalovce,SK
|
miko09 napsal: nebude sa kuchať. dpf zostane len chcem blokovať kontrolu. keď hodí poruchu tak auto ide do nudzaku a otacky max 3000 ot/ min
hmm, myslim, že ak toto píšeš, zdá sa že princíp funkcie DPF ešte nechápeš.....
|
_________________ maros
Rozumieme Vášmu autu
|
|
Návrat nahoru |
|
maros4341 |
Zaslal: po leden 15, 2018 20:26 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 691
Bydliště: Michalovce,SK
|
kluso napsal: už je čas spíše na DPF on
máš pravdu, bude o chvíľu dosť práce s DPF ON
|
_________________ maros
Rozumieme Vášmu autu
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: po leden 15, 2018 20:46 pm |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
miko09 napsal: kluso napsal: už je čas spíše na DPF on
nebude sa kuchať. dpf zostane len chcem blokovať kontrolu. keď hodí poruchu tak auto ide do nudzaku a otacky max 3000 ot/ min
A co budeš dĕlat s tĕma sazemi ve fapu ? To ho budeš každých cca 500 km vyndavat
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: po leden 15, 2018 21:04 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Ne o chvilu už teď a už je někdy i popzdě,bohužel zatím "co já mám otestované, čištění pseudo profi firmou - zdá se být ok, v některých případech, klasické koupání placebo přípravky podomních prodejců, 50 na 50, výměna za repliku JMJ zatím nejhorší zkušenost, některá auta vůbec nefungují, po najetí cca 2-5tis.km,no a výměna za třeba walker (zatím v testování) myslím že asi s podobným výsledkem, tzn z mé strany jen nový originál (za mrdu) nebo nic,jeďte jinam...
Vše závyslé na kondici motoru vč veškerého el. řízení,bohužel tady nastává chyba, v době kdy je moror relativně ok,jen zpřístupnění regenerace bývá otázkou cca 15tis za opotřebované ND (termostaty,žhaváky,egr a pod.)
A teď to vysvětluj Pepikovy že takhle to jezdit nebude ať platí, embéčkáři nezvykle i přes samostudium a vybavu vcds že by museli do servisu to je nepřijatelné, bmw gang tam nikdy nejezdil, ale jejich dvoumilionový mazel v nominální hodnotě do 200tis teď najednou chce vdechnout 80tis o5 nepřijatelné...
Patová situace...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: po leden 15, 2018 21:33 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 582
|
dpf off za 300e ako nič...
u vas uz jebu aj za readiness.....cakam ked to pride aj sem a ludia pochopia ze ak sa chcu vozit, treba aj servisovat...a ked 5 rokov neda do auta nič len olej a palivo....ukáže sa to.
čo sa DPF tyka tak vypalenie v peci....alebo novy origo. Ostatok je spekulacia...
kamaratovi som na B6 vydusil DPF 60 minut pod wapkou z oboch stran..potom ohriat do pece aby sa vyparila voda a uz rok a pol jazdi...no ako riešenie zakaznikovi = nie.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: po leden 15, 2018 21:47 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Tak pozor, v loni octa 1 1.4MPI fabia motor (tedy embéčko za Husáka) jednosonda, bohužel ecu umí zobrazit readiness, jenže není tam sonda 2, egr apod a readiness nikdy nejde dokončit, zákazník byl VYHOZEN, už sem chtěl někoho zvednout na dekře co tam jako vymejšlej za hovna,kámoš mi to oficiálně udělal...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
midnight_man |
Zaslal: po leden 15, 2018 22:21 pm |
|
|
Založen: 22.3.2007
Příspěvky: 582
|
akoze udelal ze udelal nejak emisie alebo...vyriešil readiness? ako?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: po leden 15, 2018 22:31 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Když je norma eobd výrobcem daná na rok 2000 a víc tak tak proč řeší 99´
Je, nebo respektive někdo v tom má zmatek, faktem je to že v mezidobí, škodovka "šikanovala" své věrné na readiness code, ale otázkou je to jak se k tomu kde postavili, stačilo mi popojet o 40km dál a tám to fungovalo...
Více méně šlo o daného člověka či SME ale byl to boj
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
miko09 |
Zaslal: út leden 16, 2018 8:44 am |
|
|
Založen: 13.9.2010
Příspěvky: 34
Bydliště: zvolen
|
miko09 napsal: kluso napsal: už je čas spíše na DPF on
nebude sa kuchať. dpf zostane len chcem blokovať kontrolu. keď hodí poruchu tak auto ide do nudzaku a otacky max 3000 ot/ min
|
Naposledy upravil miko09 dne út leden 16, 2018 16:07 pm, celkově upraveno 1 krát.
|
|
Návrat nahoru |
|
chucky |
Zaslal: út leden 16, 2018 11:06 am |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 489
|
midnight_man napsal: dpf off za 300e ako nič...
u vas uz jebu aj za readiness.....cakam ked to pride aj sem a ludia pochopia ze ak sa chcu vozit, treba aj servisovat...a ked 5 rokov neda do auta nič len olej a palivo....ukáže sa to.
čo sa DPF tyka tak vypalenie v peci....alebo novy origo. Ostatok je spekulacia...
kamaratovi som na B6 vydusil DPF 60 minut pod wapkou z oboch stran..potom ohriat do pece aby sa vyparila voda a uz rok a pol jazdi...no ako riešenie zakaznikovi = nie.
READINESS není problém pořešit u všech EDC.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|