Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Benzín  »  Fabia 1.4 MPi EPC
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Fabia 1.4 MPi EPC

Autor Zpráva
Mar
Zaslal: po říjen 09, 2017 0:31 am Citovat
Založen: 22.1.2013 Příspěvky: 20
Uměl by mě prosím někdo trochu nakopnout než mi hrábne?
Fabia 1.4 Mpi 2002 AZF
První start, za vlhka a chladna trošku dýl točí, chytne a nejde za plynem. Rozsvítí EPC, vyhodí
18047 snímač plynu-nevěrohodný sporadicky
16726 snímač vačky-nízký signál sporadicky
někdy 18047 druhej snímač plynu-nevěrohodný sporadicky
Měřený hodnoty OK, krom sinchronizace a prvního snímače plynu, jen po dobu trvání závady.
V tu chvíli naměřím napájení snímače vačky přesně 2.5V místo 5V a pin 1 na plyn. pedálu totéž. Odezní to třeba za 3-5 minut samo anebo chcípnu motor, odpojím štekry z jednotky, připojím zpátky a je opraveno do dalšího vychladnutí. Chyby jdou pak smazat, napětí je zpátky. Při startu si jednou dvakrat malinko plivne do sání, když je nasazenej filtrbox, ani si toho nevšimnu. Co to kurva je?? Údajně to začalo +- po opravě těsnění pod hlavou, auto čerstvě koupený, historie neznámá

Vyloučil jsem jednotku, rozmotal svazky a snad nic nepřehlídnul, na zkoušku prohodil zapalovací lištu a snímač na klice a pořád stejný. Něco mi furt říká, že bych měl ty dráty rozmotat znova.
Na wiki Ross-tech se píše, že by to mohlo mít souvislost s lambdama, ale to mi moc hlava nebere.
Pořád mi není jasný, co způsobí, že jednotka začne dávat poloviční napětí na snímače, jediný mě napadlo, že ji zmagoří probíjení od tý lišty.
Skopem bohužel nedisponuju. S vděkem přijmu jakoukoliv nápovědu nebo pomoc HK a okolí
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
amigo
Zaslal: po říjen 09, 2017 4:13 am Citovat
Založen: 19.6.2009 Příspěvky: 790 Bydliště: slovakia
Odpoj egr ak ho ma.

_________________
Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mar
Zaslal: po říjen 09, 2017 6:35 am Citovat
Založen: 22.1.2013 Příspěvky: 20
Nemá Sad
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rastoivanic
Zaslal: po říjen 09, 2017 14:47 pm Citovat
Založen: 23.5.2015 Příspěvky: 111
mne podobny problem sposobilo cidlo MAP - referencne napätie cca 2V chybovy kod okrem plyn pedalu žiadny , po vymene map vsetko OK.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Gambac
Zaslal: po říjen 09, 2017 18:25 pm Citovat
Založen: 5.12.2007 Příspěvky: 294
Sázel bych na kabeláž pod baterkou.Někdy to není poznet okem,ale zatáhneš za kabel a přerveš ho.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail ICQ
Mar
Zaslal: út říjen 10, 2017 11:38 am Citovat
Založen: 22.1.2013 Příspěvky: 20
Díky, ale tam fakt ne, měl jsem ten svazek na stole a pod zátěží... Možná jsem na něco trefil, čas ukáže
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá březen 29, 2024 0:07 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.