Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Benzín  »  Fabie rušení lamdasondy
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Fabie rušení lamdasondy

Autor Zpráva
Forde
Zaslal: st srpen 30, 2017 11:00 am Citovat
Založen: 30.8.2017 Příspěvky: 2
Ahoj, dělám na fabii 1,2 44Kw BBM, řj. 03D906023. Motor po nastartování běží pravidelně cca 60s a pak začne vynechávat první válec, po zahřátí vynechávky ustanou, nejsou patrné. Přijelo to na opravu ventilů...
klasika. Ale moc se mi to nezdálo, tak jsem laboroval...
Řj stále tvrdí P0301 výpadky 1 válce (zkrat na plus)
Před vymázáním:P0301, P0172 palivový systém skupiny válců 1 (bohatá směs), P1141 vyhodnocení výkonu (hodnota nevěrohodná), P0135 vyhřívání lambdasondy řada1, sonda1 (chyba v proudovém okruhu)
Na vedení k lambdasondě staré kousance od kuny.
Po měření všeho možného (sání, výfuk, komprese atd.) jsem došel k závěru, že výpadky způsobuje rušení v signálu lambdasondy (viz. soubor) a nevím co s tím dál. Co by to mohlo způsobovat?
Rušení se objeví těsně před výpadkem 1 válce, osciloskop ho vyobrazuje k prvnímu válci. Násleguje regulace řj, zkracuje délku vstřiku...
Při měření na odpojené sondě v signálu po rušení ani stopa. Zato na pinech u řídící jednotky stále měřím rušící impuls cca 4V 10ms
Když se sonda zapojí, na řj. je tentýž inpuls jen cca1,5V 10ms, v momentě náběhu sondy se signál sondy a rušící impuls spojí dohromady...závada je na světě.
Nemá někdo zdání co to může způsobovat? Případně co s tím dál? (zřejmě asi vadná řj)
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaha
Zaslal: st srpen 30, 2017 11:39 am Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1560 Bydliště: hk kraj
Civky
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Forde
Zaslal: st srpen 30, 2017 11:50 am Citovat
Založen: 30.8.2017 Příspěvky: 2
Jedna cívka se mi nezdála a vyměnil jsem ji. Žádná změna.V sekundáru není vidět nic neobvyklého k tomu co s tím jednotka v regulaci dělá.
Taky ta jednotka je od cívek dost daleko a ten inpuls měřím na pinech řj. Ani se ničemu nepodobá, ale je stále stejný. Jak kdyby tam spínal spínač 4V na 10ms, cca jednou za 80ms. Není 10ms na rušení od cívky moc?
Shocked
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Matias
Zaslal: po říjen 09, 2017 19:57 pm Citovat
Založen: 10.12.2008 Příspěvky: 1238
Koukni na svíčky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 12:48 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.