Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Alhambra 2.0TDi 103kw DPF kód motoru BRT - aditivum |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
marquee |
Zaslal: pá srpen 18, 2017 5:28 am |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
Ahoj, mám drobný dotaz ohledně doplnění a zjištění množství aditiva Satacen25 u motorizace 2.0TDi BRT. Auto mám úplně čerstvě, ale chystám se s ním na poměrně dlouhou cestu tak chci předejít problémům. Dočetl jsem se, že hladina aditava jde údajně zjistíte v měřených hodnotách na kanálu 74 blok 1. Tam mám hodnotu 0.1 což chápu jako že je nádobka téměř prázdná. Má někdo zkušenosti s doplňováním. Prý se aditivum nesmí dostat do kontaktu se vzduchem jinak začne krystalizovat.
|
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: pá srpen 18, 2017 19:44 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1560
Bydliště: hk kraj
|
Proč si takovouhle mrdku kupuješ??To je nejhorší motor spolu s BSS, jinak vejde se tam 5.5litru myslím
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: pá srpen 18, 2017 20:39 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Když se to chipne tak to jede a pokud chceš něco za normální lowe po roce 06-07 tak nic jiného rodiného není,jen tenhle průser...
Na vzduch se vyprdni to je asi jen nějaká teorie,kupuju sadu (spíš už ji mám) vč hadic a rychlospojek,tzn že se tam asi nedostane,je to za chvilku hotové a litr by měl vystačit na 30tis km,jinak souhlas s vahou
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: so srpen 19, 2017 6:17 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2771
|
V tomhle rocniku koupis i 85 a 110 kW PD klasika.
BTR je trosku horsi, ale byt tebou, shodom spodek,
zkontroluju hridel vyvazovaku, a saci kos.
Jo a ma to hodne kratkou prevodovku.
Jinak s tim neni zasadni problem.
Prevrtana 1.9
|
Naposledy upravil anydraj dne so srpen 19, 2017 10:12 am, celkově upraveno 1 krát.
|
|
Návrat nahoru |
|
dhfool |
Zaslal: so srpen 19, 2017 8:21 am |
|
|
Založen: 17.8.2013
Příspěvky: 25
|
citace: Prý se aditivum nesmí dostat do kontaktu se vzduchem jinak začne krystalizovat.
Ale hovno, mám tady asi dva roky otevřený Satacen 25 nic nekrystalizuje. AdBlue krystalizuje.
Jinak ty vyvažováky bych asi taky pořešil.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: so srpen 19, 2017 8:38 am |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
vyvažováky byly první co jsem udělal hned jak jsem to přivezl. Tam už je to vyřešené na vždy. Po aditivu příjde na řadu EGR (občasné dcuknutí kolem 2000ot.)
|
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
marquee |
Zaslal: so srpen 19, 2017 14:44 pm |
|
|
Založen: 25.9.2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Stř. čechy
|
Tak to by mě vážně zajímalo, kde v diag zjistím hladinu satacenu. Protože jsem dolil necelý litr a bandaska je full. Někde jsem vyčetl, že to je na kanálu 74 blok 1, ale to asi není ono
|
_________________ Opravy EDC15/EDC16 po pádu při zápisu, bez pájení a rozebírání ECU, ne vždy je to ovšem možné
|
|
Návrat nahoru |
|
|