Obsah fóra checksum.cz » Diesel » 2,0 PSA 100kw- nespusta regeneraciu DPF |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
rastoivanic |
Zaslal: so leden 14, 2017 19:15 pm |
|
|
Založen: 23.5.2015
Příspěvky: 111
|
caute riesim tu motor 2,0 PSA nejde spustiť regeneraciu a pribuda nafta do oleja. DPF novy.
Teploty pred a za katalizatorom su skoro rovnake cca 101 stupnov. Mam podozrenie na vadny katalizator.
Ake teploty by mali biť pred a za katalizatorom motor na volnobeh.
aku omicku hodnotu by mali mať tieto cidla teploty.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Janosik93 |
Zaslal: so leden 14, 2017 21:28 pm |
|
|
Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 725
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
|
|
Návrat nahoru |
|
rastoivanic |
Zaslal: ne leden 15, 2017 6:46 am |
|
|
Založen: 23.5.2015
Příspěvky: 111
|
na vstrekoch som robil prepadovy test a vyzeralo to dobre
|
|
|
Návrat nahoru |
|
amigo |
Zaslal: ne leden 15, 2017 6:50 am |
|
|
Založen: 19.6.2009
Příspěvky: 790
Bydliště: slovakia
|
V tomto pripade ti test prepadu nepomoze.
|
_________________ Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
|
|
Návrat nahoru |
|
rastoivanic |
Zaslal: ne leden 15, 2017 7:01 am |
|
|
Založen: 23.5.2015
Příspěvky: 111
|
takze vstreky von a zaniest na kontrolu a repas. su tam vstreky siemens je nutne ich po oprave kodovat?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
johnyd1 |
Zaslal: ne leden 15, 2017 12:40 pm |
|
|
Založen: 16.1.2011
Příspěvky: 31
Bydliště: SK okr.NM
|
rastoivanic napsal: takze vstreky von a zaniest na kontrolu a repas. su tam vstreky siemens je nutne ich po oprave kodovat?
pokial to RJ vyžaduje ano.
|
_________________ Koleos
Intens Energy dCi 175 4x4,diag. can-clip,VCDS.
|
|
Návrat nahoru |
|
Janosik93 |
Zaslal: ne leden 15, 2017 21:25 pm |
|
|
Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 725
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
|
najlešie nam robia vstreky v pezinku, Agat diesel
|
|
|
Návrat nahoru |
|
rastoivanic |
Zaslal: pá leden 27, 2017 14:58 pm |
|
|
Založen: 23.5.2015
Příspěvky: 111
|
Tak vstreky odskusane a vraj su v poriadku.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: so leden 28, 2017 7:20 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2770
|
Predpokladam, ze byla udelana procedura vymeny FAP v Diagbox.
Zavady to nejake pise ?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
rastoivanic |
Zaslal: so leden 28, 2017 12:44 pm |
|
|
Založen: 23.5.2015
Příspěvky: 111
|
Všetko nastavene pamäť zavad prazdna aj po jazde 1000km. uz zostava len kontrola katalizatora.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
maros4341 |
Zaslal: po leden 30, 2017 17:15 pm |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 689
Bydliště: Michalovce,SK
|
a čo diferencialny tlak?
aky je keď motor nebeží?
aký je keď beží na voľnobeh?
|
_________________ maros
Rozumieme Vášmu autu
|
|
Návrat nahoru |
|
kluso |
Zaslal: po leden 30, 2017 18:05 pm |
|
|
Založen: 8.4.2009
Příspěvky: 782
|
regenerace nejde spustit proč ? všechny podmínky jsou splněny ?
pokud jde nafta do oleje tak bych řekl filtr a vstřiky ko
|
|
|
Návrat nahoru |
|
rastoivanic |
Zaslal: út leden 31, 2017 6:19 am |
|
|
Založen: 23.5.2015
Příspěvky: 111
|
ku koncu tyzdna nahodim vycistene vstreky [mala dielna] budem badat dalej
|
|
|
Návrat nahoru |
|
rastoivanic |
Zaslal: so únor 04, 2017 15:41 pm |
|
|
Založen: 23.5.2015
Příspěvky: 111
|
Tak vstreky po kontrole zalozene:
dyferencialne tlaky auto zohriate:
volnobeh - 0mbar
1500 ot. - 4mbar
2000ot. - 8mbar
teplota vyfukovych plynov:
pred kat - 101,5 stupnov
za kat - 101 stupnov
|
|
|
Návrat nahoru |
|
JozefC |
Zaslal: so únor 04, 2017 16:08 pm |
|
|
Založen: 5.5.2016
Příspěvky: 218
|
Teplota egt pocas jazdy pod zatazou pri zohriatom motore ?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|