Obsah fóra checksum.cz » Chiptuning 101 » Úprava xsara picasso 2.0 hdi |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
Picasso2hdi |
Zaslal: pá září 16, 2016 19:43 pm |
|
|
Založen: 16.9.2016
Příspěvky: 10
|
Zdravím Vás páni, vlastním picasso 2.0 hdi RHY 66kw 2001 riadiačka EDC15C2. Rozhodol som sa pustiť do úpravy softwaru mojej ECU sám a chcem Vás poprosiť ak máte niekto čas a záujem tak by ste sa na to mohli pozrieť a vyjadriť svoj názor, poprípade poradiť ako niečo vylepšiť. Je to moja prvá úprava. Cieľom je cca 80kw, pri šťastí trochu lepšia spotreba by bola fajn ale hlavne nech je to bezpečné pre motor( Nechcem si zrovna rozpustiť tie veci čo behajú vo valci) . Turbo nieje v tomto systéme ovládané riadiačkou(Auto nemá ani MAP snímač) takže turbo mapy ani limity som ani nechytal.
Zmenené sú: - Mierne Drivers wish
- Limitér krútiaceho momentu
- Smoke mapa ( Minimum v nej je asi 16,6:1)- Niekde je aj menej ale kryje to Limitér krútiaceho momentu.
- Teplotné limitéri paliva.
- Tlak v raily - max na 1380 barov
- Limitér tlaku v raily- max na 1380 barov
- Single value limiteri tlaku v raily- Našiel som ich asi 5 + 1 co je údajne max hodnota tlaku zobrazená na diagnostike.
- Začiatok vstreku(SOI)- Pre nové max množstvo paliva predĺžená os paliva a nastavený skorší začiatok vstreku pre zníženie EGT a po velkej ploche mapy mierne zvýšení kvôli kvalitnejšiemu spaľovaniu a tým pádom spotrebe.
- Limit začiatku vstreku
- A začiatok predvstreku( pilot-injection)- Upravená presne tak isto ako SOI.
Som vďačný každému čo mi poradí čo a ako by sa malo vylepšiť a či je to vôbec bezpečné pre motor.
Prosím len také odpovede čo mi pomôžu s touto mojou úpravou a nie len vtípky a urážky to radšej nepíšte nič. Mappack origo a úprava v prílohe. Ďakujem za každú pomoc Príloha http://leteckaposta.cz/866398922
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: so září 17, 2016 11:40 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
máš to dobře udělané , ono vlastně ladění common railu není nic těžkého ..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Picasso2hdi |
Zaslal: so září 17, 2016 12:03 pm |
|
|
Založen: 16.9.2016
Příspěvky: 10
|
Ďakujem ti že si si našiel čas. Zapíšem to do ecu a dám vedieť ako sa to správa. Ešte raz ďakujem.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne září 18, 2016 7:44 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
tak jak to jede ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Picasso2hdi |
Zaslal: ne září 18, 2016 10:26 am |
|
|
Založen: 16.9.2016
Příspěvky: 10
|
No... na rovine cítiť iba trochu že je svižnejší. Čmudí iba o trochu viac. V kopci cítiť že ide lepšie tak Mk sa musel o niečo zvýšiť no a pri maximálnej akcelerácií počuť že motor trochu viac klepká. Zrejme kvôli skoršiemu začiatku vstreku, niekedy to počuť niekedy nie. Dúfam že by to nemalo poškodiť motor. Nalogované diagnostikou a max množstvo paliva je 50mg ako aj má byť, tlak v raily vybehol v istom úseku až na nieco cez 1450 barov a hned ho stiahlo na 1380, možno mi len diagnostika ukázala blbinu, neviem. ECU chybu nevyhadzuje. Tak uvidím ako sa to bude správať po dlhšej dobe, či to nevypluje tesnenie pod hlavou alebo neodíde niečo iné.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|