Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Edc16c39 fiat napeti na otevreni vstrikovacu - tranzistor? |
Strana 3 z 3 Jdi na stránku Předchozí 1, 2, 3 |
|
Autor |
Zpráva |
vwphun |
Zaslal: pá září 16, 2016 11:31 am |
|
|
Založen: 23.2.2007
Příspěvky: 311
|
Tlak v railiu je vysokej, proto může odstavit vstřiky. Startovací tlak má být kolem 300bar.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: pá září 16, 2016 11:52 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2771
|
150-300 MUSI OTEVRIT
Pod a nad zavre jednotka vstriky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: pá září 16, 2016 12:31 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 156
|
Taky si myslim ze pod a nad zavre ale proc je vysoky? Respektive sleduju jine auto tlak skace stejne a jakmile ma vic jak 150 capne a bezi. Tady skace tlak dal nahoru.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: pá září 16, 2016 12:33 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2771
|
DRV ventil, nebo na liste ventil
|
|
|
Návrat nahoru |
|
amigo |
Zaslal: pá září 16, 2016 14:02 pm |
|
|
Založen: 19.6.2009
Příspěvky: 792
Bydliště: slovakia
|
Pisal si ze ste to uskrtili na tlak 250-300 bar ale aj tak nenastartovalo.Ja by som skusil nasimulovat tlak cca 220 barov a startovat. A co ta synchronizacia?
|
_________________ Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
|
|
Návrat nahoru |
|
mecsoun |
Zaslal: pá září 16, 2016 14:37 pm |
|
|
Založen: 17.9.2009
Příspěvky: 156
|
Jj drv ventil nebo resp. ventil regulace tlaku paliva na cerpadle jiny i cidlo tlaku paliva jine? Ma cenu zkouset railovou listu? Pri skrceni tlaku paliva to take skutecne vstriky neotevrelo. Synchro zkusim sundat cidlo na klice nebo rovnou otocim kliku a zkusim a uvidim.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|