Obsah fóra checksum.cz » Diesel » sprinter 216cdi twin turbo |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne srpen 23, 2015 6:54 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
Dostal se mi sem sprinter 216 cdi , takovej ten 2turbo hybrid, s tím že skáče do nouze kvůli tlaku turba.
Borci turbo vyndali, poslali kamsi do Brna na repas , namontovali zpět a ejhle , to samé jako předtím.
Nicméně se mi nějak nelíbí to přepínání klapek na turbech , hřídelká klapek má dost vůli, péro v podtlaku nevrací klapku až na doraz , je jen klasicky opískovaná a nastříkaná černou matnou barvou ... no prostě klasická "práce" turbo repasníků- opískovat , nalakovat, pochválit ....
tak jsem nafoukl sání , objevil malou netesnost, opravil ,nicméně problém zůstává , a stává se to v tahu na 5 a 6 kvalt v nízkých otáčkách , chyba vždy ukáže tlak o něco nižší než požadavek.
DPF jsem nechal vyčistit u Advanpure , opět žádná změna
když vezmu Star a dám test obou klapek v akčních členech, tak vše běhá jak má od dorazu k dorazu, nicméně když dám samotest turba , tak vyskočí výsledek wastegate není ok, i v live datech to ukazuje tu wastegate černě..
přitom obě klapka chodí doraz -doraz , takže v ovládání bych asi chybu nehledal..
všechny snímače tlaku ukazují plus mínus stejné hodnoty kolem 950milibar v klidu, rozdíll mezi je minimální , za jízdy to chvíli trvá než se dožene požadavek , nicméně mi zaráží ten parametr wastegate, kdy požadavek je 100 % a realita 0
není na to nějaký sw update ? nebo že by ecu error ? ale když testy akčních členů jsou ok ? nebo že by byly v háji ty klapky v turbu a propouštěly ? nebo špatné podtlaky na turbu(unavené péro)?
za repas vytáhli asi 25000 , ale nevím jestli nebude problém tady ...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
automara1 |
Zaslal: ne srpen 23, 2015 7:38 am |
|
|
Založen: 22.2.2009
Příspěvky: 523
Bydliště: s+s čechy
|
No řešil jsem něco podobného asi dvakrát jednou mi to dělala porezní hadička podtlaku a snímač tlaku byla v něm ve špičce nepatrná díra
doměřeno skopem.
A podruhé tam lhala váha vzduchu tak též doměřeno skopem
A u těchto hybridů prý také stačí malá netěsnost výfuku mezi motorem a PDF.
|
_________________ I pád na držku je pohyb dopředu
|
|
Návrat nahoru |
|
kluso |
Zaslal: ne srpen 23, 2015 8:01 am |
|
|
Založen: 8.4.2009
Příspěvky: 782
|
Když už je řeč o repasi turba,zkoušel jsem asi pět firem v čr o polácích nemluvě a kvalita ubohá.
Tak pokud máte kontekt na někoho solidního.......
|
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: ne srpen 23, 2015 9:11 am |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 572
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
kluso napsal: Když už je řeč o repasi turba,zkoušel jsem asi pět firem v čr o polácích nemluvě a kvalita ubohá.
Tak pokud máte kontekt na někoho solidního.......
turbopower si skusal?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
miro |
Zaslal: čt srpen 27, 2015 22:22 pm |
|
|
Založen: 24.2.2007
Příspěvky: 297
Bydliště: Slovensko
|
verdikt "wastegate neni OK" ignoruj. To píše veľakrát aj na dobrých sprinteroch.
zameraj sa na tie dva elektropneumatické ventily pri pravom svetle
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: pá srpen 28, 2015 5:51 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
jeden ventil je na motoru vepředu nahoře a druhý je pod egr ventilem na sání dole , když dám test akční členy tak to chodí doraz-doraz obě klapky ...
pokud s tím jedu tak turbo tlak zaostává za požadavkem , ale po chvíli se doreguluje , nicméně starka ještě hlásí přetlak plynů o něco vyšší hodnoty..
že by ucpaný výfuk ??
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: pá srpen 28, 2015 13:03 pm |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
DIGI-DELETED napsal: jeden ventil je na motoru vepředu nahoře a druhý je pod egr ventilem na sání dole , když dám test akční členy tak to chodí doraz-doraz obě klapky ...
pokud s tím jedu tak turbo tlak zaostává za požadavkem , ale po chvíli se doreguluje , nicméně starka ještě hlásí přetlak plynů o něco vyšší hodnoty..
že by ucpaný výfuk ?? je logické že tlak před turbem (tlak výfukových plynů ) musí být větší , ani turbo není Perpetuum mobile .
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: pá srpen 28, 2015 13:54 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
a o kolik větší než požadovaný může být ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
JCarservis |
Zaslal: pá srpen 28, 2015 15:26 pm |
|
|
Založen: 13.7.2015
Příspěvky: 34
|
Nepada ti podtlak na vstupe do ventilu pri jazde? Pri akcnych clenoch nieje potrebna taka zasoba podtlaku, ako pri jazde.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: so srpen 29, 2015 18:07 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
podtlak testnu , nicméně neví někdo jak je to z preflashováním ecu v autorizaku ? co za to chtějí a jaké divadlo to obnáší ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
djkenny |
Zaslal: čt říjen 01, 2015 20:10 pm |
|
|
Založen: 6.11.2008
Příspěvky: 296
Bydliště: Jičín
|
Včera stejná závada. Při jízdě se mi nezdál graf funkce EGR. Takže rozděláno, vypadá jako mlýnek na maso. Nebylo na něm nic vidět, takže vyčištěno a zaděláno a ejhle, je po závadě. Jo a bacha, neotočit si hřídelkou motorku o 180 stupňů, má uvnitř odměřovaní a nelze přizpůsobit A jak DiGi, vypadá to jako regulace turba ale není......
|
_________________ ONLY Pectel - ostatní jsou kapesní kalkulačky.
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: pá říjen 02, 2015 7:18 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
egr jsem měl venku když jsem přetěsnoval sání a nic jsem na nem nenašel , zavřený těsní ..
divné že auto jezdí třeba celý týden a nic a pak to spadne a chyba je vždycky nízký tlak..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
jirka.p |
Zaslal: ne prosinec 06, 2015 20:08 pm |
|
|
Založen: 1.9.2012
Příspěvky: 200
|
resil jsem podobnej problem na 1.9TDi 77kw. problem ze se zespod nechtela rozfouknout a po te padala do nouzaku s chybou pozadovany tlak nedosazen....turbo ven a vycistit ale porad to same. nakonec to bylo pridrenym loziskem na turbu....
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|