Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  sprinter 216cdi twin turbo
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

sprinter 216cdi twin turbo

Autor Zpráva
DIGI-DELETED
Zaslal: ne srpen 23, 2015 6:54 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
Dostal se mi sem sprinter 216 cdi , takovej ten 2turbo hybrid, s tím že skáče do nouze kvůli tlaku turba.
Borci turbo vyndali, poslali kamsi do Brna na repas , namontovali zpět a ejhle , to samé jako předtím.
Nicméně se mi nějak nelíbí to přepínání klapek na turbech , hřídelká klapek má dost vůli, péro v podtlaku nevrací klapku až na doraz , je jen klasicky opískovaná a nastříkaná černou matnou barvou ... no prostě klasická "práce" turbo repasníků- opískovat , nalakovat, pochválit ....
tak jsem nafoukl sání , objevil malou netesnost, opravil ,nicméně problém zůstává , a stává se to v tahu na 5 a 6 kvalt v nízkých otáčkách , chyba vždy ukáže tlak o něco nižší než požadavek.
DPF jsem nechal vyčistit u Advanpure , opět žádná změna
když vezmu Star a dám test obou klapek v akčních členech, tak vše běhá jak má od dorazu k dorazu, nicméně když dám samotest turba , tak vyskočí výsledek wastegate není ok, i v live datech to ukazuje tu wastegate černě..
přitom obě klapka chodí doraz -doraz , takže v ovládání bych asi chybu nehledal..
všechny snímače tlaku ukazují plus mínus stejné hodnoty kolem 950milibar v klidu, rozdíll mezi je minimální , za jízdy to chvíli trvá než se dožene požadavek , nicméně mi zaráží ten parametr wastegate, kdy požadavek je 100 % a realita 0
není na to nějaký sw update ? nebo že by ecu error ? ale když testy akčních členů jsou ok ? nebo že by byly v háji ty klapky v turbu a propouštěly ? nebo špatné podtlaky na turbu(unavené péro)?
za repas vytáhli asi 25000 , ale nevím jestli nebude problém tady ...

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
automara1
Zaslal: ne srpen 23, 2015 7:38 am Citovat
Založen: 22.2.2009 Příspěvky: 523 Bydliště: s+s čechy
No řešil jsem něco podobného asi dvakrát jednou mi to dělala porezní hadička podtlaku a snímač tlaku byla v něm ve špičce nepatrná díra
doměřeno skopem.
A podruhé tam lhala váha vzduchu tak též doměřeno skopem
A u těchto hybridů prý také stačí malá netěsnost výfuku mezi motorem a PDF.

_________________
I pád na držku je pohyb dopředu
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
kluso
Zaslal: ne srpen 23, 2015 8:01 am Citovat
Založen: 8.4.2009 Příspěvky: 782
Když už je řeč o repasi turba,zkoušel jsem asi pět firem v čr o polácích nemluvě a kvalita ubohá.
Tak pokud máte kontekt na někoho solidního.......
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
eazy20
Zaslal: ne srpen 23, 2015 9:11 am Citovat
Založen: 1.4.2009 Příspěvky: 572 Bydliště: Košice Prešov Regensburg
kluso napsal:
Když už je řeč o repasi turba,zkoušel jsem asi pět firem v čr o polácích nemluvě a kvalita ubohá.
Tak pokud máte kontekt na někoho solidního.......


turbopower si skusal?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
miro
Zaslal: čt srpen 27, 2015 22:22 pm Citovat
Založen: 24.2.2007 Příspěvky: 297 Bydliště: Slovensko
verdikt "wastegate neni OK" ignoruj. To píše veľakrát aj na dobrých sprinteroch.
zameraj sa na tie dva elektropneumatické ventily pri pravom svetle
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: pá srpen 28, 2015 5:51 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
jeden ventil je na motoru vepředu nahoře a druhý je pod egr ventilem na sání dole , když dám test akční členy tak to chodí doraz-doraz obě klapky ... Rolling Eyes

pokud s tím jedu tak turbo tlak zaostává za požadavkem , ale po chvíli se doreguluje , nicméně starka ještě hlásí přetlak plynů o něco vyšší hodnoty..
že by ucpaný výfuk ??

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AEP
Zaslal: pá srpen 28, 2015 13:03 pm Citovat
Založen: 29.10.2008 Příspěvky: 1235 Bydliště: doma , přechodné v dílně
DIGI-DELETED napsal:
jeden ventil je na motoru vepředu nahoře a druhý je pod egr ventilem na sání dole , když dám test akční členy tak to chodí doraz-doraz obě klapky ... Rolling Eyes

pokud s tím jedu tak turbo tlak zaostává za požadavkem , ale po chvíli se doreguluje , nicméně starka ještě hlásí přetlak plynů o něco vyšší hodnoty..
že by ucpaný výfuk ??
je logické že tlak před turbem (tlak výfukových plynů ) musí být větší , ani turbo není Perpetuum mobile .

_________________
mám prd ! ale originál, žádná china !
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DIGI-DELETED
Zaslal: pá srpen 28, 2015 13:54 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
a o kolik větší než požadovaný může být ? Wink

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
JCarservis
Zaslal: pá srpen 28, 2015 15:26 pm Citovat
Založen: 13.7.2015 Příspěvky: 34
Nepada ti podtlak na vstupe do ventilu pri jazde? Pri akcnych clenoch nieje potrebna taka zasoba podtlaku, ako pri jazde.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: so srpen 29, 2015 18:07 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
podtlak testnu , nicméně neví někdo jak je to z preflashováním ecu v autorizaku ? co za to chtějí a jaké divadlo to obnáší ? Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
djkenny
Zaslal: čt říjen 01, 2015 20:10 pm Citovat
Založen: 6.11.2008 Příspěvky: 296 Bydliště: Jičín
Včera stejná závada. Při jízdě se mi nezdál graf funkce EGR. Takže rozděláno, vypadá jako mlýnek na maso. Nebylo na něm nic vidět, takže vyčištěno a zaděláno a ejhle, je po závadě. Jo a bacha, neotočit si hřídelkou motorku o 180 stupňů, má uvnitř odměřovaní a nelze přizpůsobit Smile A jak DiGi, vypadá to jako regulace turba ale není......

_________________
ONLY Pectel - ostatní jsou kapesní kalkulačky.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu ICQ
DIGI-DELETED
Zaslal: pá říjen 02, 2015 7:18 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
egr jsem měl venku když jsem přetěsnoval sání a nic jsem na nem nenašel , zavřený těsní ..
divné že auto jezdí třeba celý týden a nic a pak to spadne a chyba je vždycky nízký tlak.. Crying or Very sad

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jirka.p
Zaslal: ne prosinec 06, 2015 20:08 pm Citovat
Založen: 1.9.2012 Příspěvky: 200
resil jsem podobnej problem na 1.9TDi 77kw. problem ze se zespod nechtela rozfouknout a po te padala do nouzaku s chybou pozadovany tlak nedosazen....turbo ven a vycistit ale porad to same. nakonec to bylo pridrenym loziskem na turbu....
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt duben 25, 2024 21:37 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.