Obsah fóra checksum.cz » Diesel » BMW E60 problem s tlakem vzduchu |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
matiz |
Zaslal: ne říjen 04, 2015 11:47 am |
|
|
Založen: 31.12.2011
Příspěvky: 127
|
Potreboval bych poradit od zkusenejsich. Mam auto ktere ma problem s merenim tlaku vzduchu a nasledne s merenim tlaku v dpf filtru a nedokazu relevantne posoudit zdali je chyba v HW DDE nebo je li to pozustatek nejakeho tunera. A mam sevrenou prdel to auto prehrat aby mne nelehlo.
Bohuzel nejsem schopen zobrazit zadnou hodnotu tlaku v dpf, ukazuje statecne neustale 0, vymeneno cidlo - test vlastni hubou, zadna zmena tlaku v nem, stale hodnoty na nule. Jenze neumim se zbavit chyby atmosferickeho tlaku v DDE. Je mozne ze pokud vyhodnoti chybu atmosferickeho tlaku zablokuje zobrazeni aktualnich hodnot z cidla protoze by byly zkreslene a auto jede v nejakem nahradnim rezimu? Draty k cidlu dpf jsou v poradku. Jak to jede nevim, protoze tim ze ma volant na spatne strane se s tim bojim vyjet...
Prikladam vypis chybovych hlaseni. Potreboval bych vyresit ten atmosfericky tlak a samozrejme i mereni tlaku filtru.
Pomuze mi nekdo nejakou relevantni radou? Pripadne dokaze nekdo vymenit ten senzor v DDE, idealne OV a blizke okoli.
DDE: Charge-air pressure sensor, signalDDE: Exhaust backpressure sensor before particulate filter, signalDDE: Ambient-pressure sensor (installed in DDE control unit), signalDDE: Ambient-pressure sensor (installed in DDE control unit)DDE: Ambient-pressure sensor (installed in DDE control unit)DDE: Charge-air pressure sensorDDE: Plausibility, pressure sensorsDDE: Glow control unitDDE: Throttle valve, activationDDE: Exhaust-gas recirculationDDE: Power management, closed-circuit current violationDDE: Heated fuel filterIHKA: Auxiliary-water pumpPDC: Wire, ultrasonic sensor, rear centre right
Vehicle: 5'/E60/SEDAN/525d/M57/AUTO/EUR/RL/2004/09
Data version: R3.51.25.14849
Mileage
196496196496524280196496196496196496196496196432196496196376524280196432196208196272
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: ne říjen 04, 2015 17:19 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
číslo ecu ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
matiz |
Zaslal: ne říjen 04, 2015 18:46 pm |
|
|
Založen: 31.12.2011
Příspěvky: 127
|
|
Návrat nahoru |
|
matiz |
Zaslal: po říjen 05, 2015 19:47 pm |
|
|
Založen: 31.12.2011
Příspěvky: 127
|
Neporadi mne nekdo za jake cisla muzu zamenit tu stavajici 7796637 aby sel udelat klon?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: út říjen 06, 2015 6:29 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
typově edc16c1-3.41 jsou ještě tyto ecu : 0281011224 , 0281011565 , 0281012090, 0281012189
nechceš jen snímač tlaku ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
matiz |
Zaslal: so říjen 10, 2015 9:14 am |
|
|
Založen: 31.12.2011
Příspěvky: 127
|
Hotovo, vymalovano, snimac tlaku novy, auto ukazuje spravne hodnoty, DPF ok. Na tachaci u nas obligatnich 190k km a ja to tomu autu verim. Interier jak novy, neprosezene neosoupane sedaky, pekna opice to je. U nas si tech aut nikdo nevazi, protoze na tachaci jim sviti stejne cislo a dojebane jsou jak ciganske hracky. Akorat ma volant na spatne strane, no
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|