Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Citroen C4 Picaso 2007 EGR problem P0409,P0490,P1459 |
Strana 2 z 2 Jdi na stránku Předchozí 1, 2 |
|
Autor |
Zpráva |
eazy20 |
Zaslal: čt červenec 09, 2015 21:00 pm |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 572
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
vdaka za typ digi,ale radsej napis nejaky konkretny problem,ze sa priucim do buducna
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt červenec 09, 2015 22:13 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Vezmi si slepeckou hul a oťukávej auťák kolem dokola třeba to klapne,jinak nechápu smysl dotazu či otázky každej poradil...
Chytrému napověz hloupého kopni...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: pá červenec 10, 2015 6:26 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
eazy20 napsal: vdaka za typ digi,ale radsej napis nejaky konkretny problem,ze sa priucim do buducna
ty už přeci všechno víš ne ? 3 roky v tuningu není krátká doba
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: pá červenec 10, 2015 7:00 am |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 572
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
Zase blbe keci o nicom...otazka je jasna, aky problem nastal po immo off s motorom?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: pá červenec 10, 2015 7:49 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
abcdefghijklmnopqrst.... aspon takhle začíná normální abeceda
abeceda "ladičů" je asi takováto : mnoprst, to znamená že neznáme a ani b , ale známe třeba m , n , o , p
tak si to z toho přeber , anebo jinak : pokud neznám základy fungování systému , jak ho můžu ladit ???
a tyhle počty platí pro většinu ůčastníků zdejšího fora nabízejících "chiptuning"
a jak se to týká imma ? spíš se zamysli co všechno je uloženo v eeprom, a taky co je to základní nastavení
aktuátorů , kalibrační hodnoty a podobně ..
tovíš ale na tohle na youtube videa nejsou , takže proto asi nevíš o co konkrétně jde že ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: pá červenec 10, 2015 8:30 am |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 572
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
Nepoviem keby ta rj bola z ineho motora, ale ked je z rovnakeho motora tak urcite s tym auto inac nepojde, takze neprehanaj zbytocne
Tie urazky si nechaj pre seba, uz som ti raz napisal dobru radu pre teba
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: pá červenec 10, 2015 8:34 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1560
Bydliště: hk kraj
|
eazy20 napsal: aky moze byt problem, ak na motore vymenim rj, ktora pochadza z rovnakeho motora a iba sa vypne immo,hm?
jednoduch test pro eazyho, vyčti eeprom, pak udělej základní nastavení a vyčti eeprom znova a třeba ti to dojde
|
|
|
Návrat nahoru |
|
amigo |
Zaslal: pá červenec 10, 2015 8:48 am |
|
|
Založen: 19.6.2009
Příspěvky: 792
Bydliště: slovakia
|
eazy20 napsal: Zase blbe keci o nicom...otazka je jasna, aky problem nastal po immo off s motorom?
su tam rozne hodnoty zakladneho nastavenia.kalibracne hodnoty a udaje o case a zivotnosti DPF a vela ineho...Uz chapes co sa moze stat ked tas druhu rj z ineho auta a hodnoty zostanu povodne.?
|
_________________ Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
|
|
Návrat nahoru |
|
LMartin |
Zaslal: pá červenec 10, 2015 13:31 pm |
|
|
Založen: 9.12.2007
Příspěvky: 115
|
Dobre chlapi,update sw cez net-konfiguracia ECU-konfiguracia vstrekov-vymena FAP v ECU...to bude hadam stacit viac tam toho nieje,ci? Uz by to mohlo bit dobre?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|