Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  Skoda Octavia RS
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Skoda Octavia RS

Autor Zpráva
VencaZahyb
Zaslal: po červen 22, 2015 15:38 pm Citovat
Založen: 6.11.2007 Příspěvky: 195
Ahoj potreboval bych poradit s Octavia RS 2009 170ps 2.0 nafta

Zavada: pokles vykonu na ctyřku v 3500ot, od 3800 opet leti......vykon je omezen ridici jednotkou v zavislosti na teplote EGT

Teplota v 3500ot je 910 stupnu

Jednotka motoru je prehrana na orig...... zjistil jsem ze na aute byl namontovan nespravny snimac diferencniho tlaku s oznacenim 076 906 051A podle vin ma byt 076 906 051B.....Auto je ted zregenerovane pamet zavad bez chyb.......

Neresil jste nekdo neco podobneho dikkkk


Naposledy upravil VencaZahyb dne po červen 22, 2015 21:07 pm, celkově upraveno 1 krát.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vaha
Zaslal: po červen 22, 2015 19:47 pm Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1560 Bydliště: hk kraj
Teplota kde?A co ostatni dvě teploty?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VencaZahyb
Zaslal: po červen 22, 2015 21:06 pm Citovat
Založen: 6.11.2007 Příspěvky: 195
vaha napsal:
Teplota kde?A co ostatni dvě teploty?



Snimac teploty EGT--- myslim tim snimac teploty výfukových spalin před turbem,,další snimace teploty před a za filtrem pevnych castic ukazuji ok....
Ta zavada se projevuje když motor roztocis od 2000ot az do omezovace
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vaha
Zaslal: út červen 23, 2015 7:33 am Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1560 Bydliště: hk kraj
pokud jeden snímač ukazuje výrazně odlišné hodnoty tak co to asi bude? mylsim že při 910°C by to turbo už dávno doturbovalo
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
VencaZahyb
Zaslal: út červen 23, 2015 21:21 pm Citovat
Založen: 6.11.2007 Příspěvky: 195
vaha napsal:
pokud jeden snímač ukazuje výrazně odlišné hodnoty tak co to asi bude? mylsim že při 910°C by to turbo už dávno doturbovalo


Snímač tam mám nový....Uz jsi se nekdy koukal na tuhle teplotu za jizdy? Myslim ze asi ne nebo mi snad chces tvrdit ze teplota pred turbem a pred filtrem je stejna?????
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
vaha
Zaslal: st červen 24, 2015 6:25 am Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1560 Bydliště: hk kraj
VencaZahyb napsal:
vaha napsal:
pokud jeden snímač ukazuje výrazně odlišné hodnoty tak co to asi bude? mylsim že při 910°C by to turbo už dávno doturbovalo


Snímač tam mám nový....Uz jsi se nekdy koukal na tuhle teplotu za jizdy? Myslim ze asi ne nebo mi snad chces tvrdit ze teplota pred turbem a pred filtrem je stejna?????

To koukal a stejná neni,ale rozhodně tam neni propad třeba třeba 300stupňu, kolik to ukazuje před filtrem?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 23:22 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.