Obsah fóra checksum.cz » Diesel » BMW 118d |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
vaha |
Zaslal: čt říjen 30, 2014 17:20 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1560
Bydliště: hk kraj
|
Nevíte co znamenají přesně chyby
480A
481A
vím že se to týká DPF filtru..Psalo to ještě chyby 4D00 4010 4D03, to jsem vyměnil a už zbyly jen tyhle dvě
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: pá říjen 31, 2014 7:37 am |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2771
|
Jo neco s PDF.Diag a zmerit parametry.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dhfool |
Zaslal: ne listopad 30, 2014 13:08 pm |
|
|
Založen: 17.8.2013
Příspěvky: 25
|
vaha napsal: Nevíte co znamenají přesně chyby
480A
481A
vím že se to týká DPF filtru..Psalo to ještě chyby 4D00 4010 4D03, to jsem vyměnil a už zbyly jen tyhle dvě
Máš DPF ucpané na beton. Pokud už je auto v limp modu a nemá výkon, tak ho jízdou nevyčistíš. Vyměnit DPF, nebo nechat vyčistit. Wapkou ho leda zničíš. Pokud ještě má auto výkon dá se pasivně regenerovat do fáze, kdy lze zapnout servisní reg. Podmínkou jsou splněné podmínky pro spuštění reg. Ten EGP senzor jsi jak zjistil, že je špatný? Byla chyba, tak jsi ho vyměnil? Jaké udával live data? Jaká udává teď v při zapnutém zapalování a při běhu motoru ve volnoběhu a 2000ot.?
EDIT: Jo, oukám, že je to měsíc staré, no nic, když už jsem se s tím psal, tak to tady nechám
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: ne listopad 30, 2014 19:40 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1560
Bydliště: hk kraj
|
dhfool napsal: vaha napsal: Nevíte co znamenají přesně chyby
480A
481A
vím že se to týká DPF filtru..Psalo to ještě chyby 4D00 4010 4D03, to jsem vyměnil a už zbyly jen tyhle dvě
Máš DPF ucpané na beton. Pokud už je auto v limp modu a nemá výkon, tak ho jízdou nevyčistíš. Vyměnit DPF, nebo nechat vyčistit. Wapkou ho leda zničíš. Pokud ještě má auto výkon dá se pasivně regenerovat do fáze, kdy lze zapnout servisní reg. Podmínkou jsou splněné podmínky pro spuštění reg. Ten EGP senzor jsi jak zjistil, že je špatný? Byla chyba, tak jsi ho vyměnil? Jaké udával live data? Jaká udává teď v při zapnutém zapalování a při běhu motoru ve volnoběhu a 2000ot.?
EDIT: Jo, oukám, že je to měsíc staré, no nic, když už jsem se s tím psal, tak to tady nechám
Už to je úpřešené jednotka neregenerovala přes 9000km! myslel jsem že to je nesmysl,ale asi po 100km to zregenerovalo a zůstala tam jen 480A. Že je filtr KO je mi jasný,ale majitelka to nechce pochopit že jízda 9km tam a zpět je na diesel málo
|
|
|
Návrat nahoru |
|
dhfool |
Zaslal: ne listopad 30, 2014 22:29 pm |
|
|
Založen: 17.8.2013
Příspěvky: 25
|
njn. Minulý týden jsem řešil regeneraci 3x na bramborách. 2x K.O. termostaty 1x žhaviče a městský režim "školka". Je to marný, je to marný ...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: po prosinec 01, 2014 8:47 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1560
Bydliště: hk kraj
|
dhfool napsal: njn. Minulý týden jsem řešil regeneraci 3x na bramborách. 2x K.O. termostaty 1x žhaviče a městský režim "školka". Je to marný, je to marný ...
A nejvíc mě rozsekala hláška že benzín by jí sežral,tak jsem měl doatz kolik to BMW papá a prej 7,5litru
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út prosinec 02, 2014 11:07 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
lidi jsou dementi mě moje octa 2,0tdi po městě studená žere kolem 19L a neohřeje se to ani boha nemít to PTC tak jezdim s omrzlou hubou zaprcaná nafta v zimě radši jezdim s pracovnim krámem fobie 2,0i jede to spotřeba kolem 12 město a je to hned ohřátý udržba fobie žádná a pořád to leze oct pořád něco chce sem tam čidlo sem tam vstřik rozvody stojej nesmysl prostě masakr ale zas na druhou stranu na dálky super
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
|