Obsah fóra checksum.cz » Diesel » xsara hdi vačka error |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
DIGI-DELETED |
Zaslal: po září 08, 2014 11:25 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
nevíte někdo jestli je rozdíl v signálech vačka klika u motoru rhy u systemu bosch edc15c2 a siemens sid 801a ?
lojzové dávali do auta jinej motor z p406 , nechce chytit a když už chytne tak běží
mně se zdá jestli ten siemens nemá náhodou jiný počet zubů na klice a nebo jiné kolo na vačce.
ecu hlásí špatné synchro vačka klika , signály oscilem měřené a jsou podle mně v pořádku..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: po září 08, 2014 12:14 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
tak je to tak že siemens ma jine vačkove kolo a bosch taky..
přitom stejny typ motoru...
krišoti jedni...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
roland702 |
Zaslal: po září 08, 2014 12:59 pm |
|
|
Založen: 21.9.2007
Příspěvky: 636
|
DIGI-DELETED napsal: tak je to tak že siemens ma jine vačkove kolo a bosch taky..
přitom stejny typ motoru...
krišoti jedni... dobra diagnoza ☺
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Sayllo |
Zaslal: čt září 18, 2014 16:13 pm |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
DIGI-DELETED napsal: tak je to tak že siemens ma jine vačkove kolo a bosch taky..
přitom stejny typ motoru...
krišoti jedni... Minuly tyzden som sa stym stretol. Ale mne nechcel chytit absolutne, len na cistic.
Hadzalo to chybu v znini: Snimac referencniho valce?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: pá září 19, 2014 8:17 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
zakladni poučka je že pokud je to cosi co ma sekqenční vstřikování tak si to potřebuje ujasnit kde se fláká první hrnec aby to mohlo nahcat palivo ve správnej moment do správný díry takže pokud to hazí hlašku že cosi referenční nebo podobnej nesmysl (stejně jak naše vláda keci kolem pravda nikde) tak vzit takovou tu televizi co na každym programu davaj tu klikatou čáru a nejlip s programem na dvě čáry a pak se podivat jak se ty hrby překrevaj a je to to potom vcelku jasný kde je zakopanej pes
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: pá září 19, 2014 8:36 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: pá září 19, 2014 11:47 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
kryšot sjetej jedovatou žábou zapitou vyplachnutým sudem a doraženej šnekem na speedu je smrtící kombinace na výrobu aut jejich konstrukce a zpusob myšlení je asi trošku z nějaký zapomenutý vyhynulý civilizace podle toho ty francouzký sračky taky vypadaj jejich komunikační protokoly v autě to je prostě nářez a o tom že vlastně nedokážou ani pořádně spatlat ruzný licence na všechno možný od všech firem ze zeměkoule o tom žádná
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
Sayllo |
Zaslal: pá září 19, 2014 15:07 pm |
|
|
Založen: 5.5.2012
Příspěvky: 339
Bydliště: France
|
DIGI-DELETED napsal: martin napsal: zakladni poučka je že pokud je to cosi co ma sekqenční vstřikování tak si to potřebuje ujasnit kde se fláká první hrnec aby to mohlo nahcat palivo ve správnej moment do správný díry takže pokud to hazí hlašku že cosi referenční nebo podobnej nesmysl (stejně jak naše vláda keci kolem pravda nikde) tak vzit takovou tu televizi co na každym programu davaj tu klikatou čáru a nejlip s programem na dvě čáry a pak se podivat jak se ty hrby překrevaj a je to to potom vcelku jasný kde je zakopanej pes
no to je jasný , ale dávat na jeden typ motoru dva systemy a ani nezmenit jeho typ fakt může jen krišot zfetovaný jedovatou žábou...
televizi jsem na to bral a obě čáry mam i nahrané , myslim že jsou klikaté dobře.. No, ked to nabuduce budes riesit, neboj, zistis ze to neni len kolecko a nezmeny typ
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|