Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  xsara hdi vačka error
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

xsara hdi vačka error

Autor Zpráva
DIGI-DELETED
Zaslal: po září 08, 2014 11:25 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
nevíte někdo jestli je rozdíl v signálech vačka klika u motoru rhy u systemu bosch edc15c2 a siemens sid 801a ?
lojzové dávali do auta jinej motor z p406 , nechce chytit a když už chytne tak běží
mně se zdá jestli ten siemens nemá náhodou jiný počet zubů na klice a nebo jiné kolo na vačce.
ecu hlásí špatné synchro vačka klika , signály oscilem měřené a jsou podle mně v pořádku..

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: po září 08, 2014 12:14 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
tak je to tak že siemens ma jine vačkove kolo a bosch taky..
přitom stejny typ motoru...
krišoti jedni... Laughing Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
roland702
Zaslal: po září 08, 2014 12:59 pm Citovat
Založen: 21.9.2007 Příspěvky: 636
DIGI-DELETED napsal:
tak je to tak že siemens ma jine vačkove kolo a bosch taky..
přitom stejny typ motoru...
krišoti jedni... Laughing Laughing
dobra diagnoza ☺
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sayllo
Zaslal: čt září 18, 2014 16:13 pm Citovat
Založen: 5.5.2012 Příspěvky: 339 Bydliště: France
DIGI-DELETED napsal:
tak je to tak že siemens ma jine vačkove kolo a bosch taky..
přitom stejny typ motoru...
krišoti jedni... Laughing Laughing
Minuly tyzden som sa stym stretol. Ale mne nechcel chytit absolutne, len na cistic.

Hadzalo to chybu v znini: Snimac referencniho valce?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martin
Zaslal: pá září 19, 2014 8:17 am Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
zakladni poučka je že pokud je to cosi co ma sekqenční vstřikování tak si to potřebuje ujasnit kde se fláká první hrnec aby to mohlo nahcat palivo ve správnej moment do správný díry takže pokud to hazí hlašku že cosi referenční nebo podobnej nesmysl (stejně jak naše vláda keci kolem pravda nikde) tak vzit takovou tu televizi co na každym programu davaj tu klikatou čáru a nejlip s programem na dvě čáry a pak se podivat jak se ty hrby překrevaj a je to to potom vcelku jasný kde je zakopanej pes Wink

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
DIGI-DELETED
Zaslal: pá září 19, 2014 8:36 am Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
martin napsal:
zakladni poučka je že pokud je to cosi co ma sekqenční vstřikování tak si to potřebuje ujasnit kde se fláká první hrnec aby to mohlo nahcat palivo ve správnej moment do správný díry takže pokud to hazí hlašku že cosi referenční nebo podobnej nesmysl (stejně jak naše vláda keci kolem pravda nikde) tak vzit takovou tu televizi co na každym programu davaj tu klikatou čáru a nejlip s programem na dvě čáry a pak se podivat jak se ty hrby překrevaj a je to to potom vcelku jasný kde je zakopanej pes Wink

no to je jasný , ale dávat na jeden typ motoru dva systemy a ani nezmenit jeho typ fakt může jen krišot zfetovaný jedovatou žábou... Laughing Laughing

televizi jsem na to bral a obě čáry mam i nahrané , myslim že jsou klikaté dobře.. Wink

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: pá září 19, 2014 11:47 am Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
kryšot sjetej jedovatou žábou zapitou vyplachnutým sudem a doraženej šnekem na speedu je smrtící kombinace na výrobu aut jejich konstrukce a zpusob myšlení je asi trošku z nějaký zapomenutý vyhynulý civilizace podle toho ty francouzký sračky taky vypadaj jejich komunikační protokoly v autě to je prostě nářez a o tom že vlastně nedokážou ani pořádně spatlat ruzný licence na všechno možný od všech firem ze zeměkoule o tom žádná Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sayllo
Zaslal: pá září 19, 2014 15:07 pm Citovat
Založen: 5.5.2012 Příspěvky: 339 Bydliště: France
DIGI-DELETED napsal:
martin napsal:
zakladni poučka je že pokud je to cosi co ma sekqenční vstřikování tak si to potřebuje ujasnit kde se fláká první hrnec aby to mohlo nahcat palivo ve správnej moment do správný díry takže pokud to hazí hlašku že cosi referenční nebo podobnej nesmysl (stejně jak naše vláda keci kolem pravda nikde) tak vzit takovou tu televizi co na každym programu davaj tu klikatou čáru a nejlip s programem na dvě čáry a pak se podivat jak se ty hrby překrevaj a je to to potom vcelku jasný kde je zakopanej pes Wink

no to je jasný , ale dávat na jeden typ motoru dva systemy a ani nezmenit jeho typ fakt může jen krišot zfetovaný jedovatou žábou... Laughing Laughing

televizi jsem na to bral a obě čáry mam i nahrané , myslim že jsou klikaté dobře.. Wink
No, ked to nabuduce budes riesit, neboj, zistis ze to neni len kolecko a nezmeny typ Very Happy Very Happy Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt březen 28, 2024 21:22 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.