Obsah fóra checksum.cz » Diesel » renault trafic |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
DIGI-DELETED |
Zaslal: st červen 11, 2014 8:16 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
dostal se mi do rukou renault trafic 19dci asi 2005 rok , edc15,
po nastartovani nejde asi minutu přidat plyn , běží to jen na volnoběh a přitom v live datech pedál reaguje...
samozrejmě závady žádné..
dpf to nemá takže zásah dementem do software je nejspíše vyloučen..
napadlo mi že by mohlo být někde přicpané sání čerpadla , případně dávkovací jednotka (sací ventil) na čerpadle,jako kdyby si to nechtělo natáhnout naftu , přitom tlak v railu na volnoběh cca 300 bar stejně jako požadavek.
nojo , ale vzhledem k tomu jaké je horko , tak na nějaké laborování není moc chut
divné že když se to rozběhne tak to pak jede normálně , na odpojení pedálu ecu reaguje zvýšeným volnoběhem a chybovou hláškou...
tak už snad jedině skopčit ecu do nějaké jiné třeba z laguny a testnout..
nebo nějaký nápad ?
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
amigo |
Zaslal: st červen 11, 2014 8:28 am |
|
|
Založen: 19.6.2009
Příspěvky: 790
Bydliště: slovakia
|
Skus kuknut či sa meni požadovana hodnota tlaku rail ked šlapnes na pedal plynu a či reaguje spinač brzdoveho svetla čo ide do ecu,či nieje stale zopnuty.
|
_________________ Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
|
|
Návrat nahoru |
|
John |
Zaslal: st červen 11, 2014 8:38 am |
|
|
Založen: 18.4.2008
Příspěvky: 1104
Bydliště: Severní čechy
|
Řešil jsem to samé. V mém případě byl problém ve volnoběžných otáčkách, byly nižší než požadované a nešel přidat plyn do té doby než se srovnaly.
Po výměně vstřikovačů bylo vše OK.
J.
|
_________________ proč nemá den alespoň 48 hodin ? Asi se odstěhuji na Merkur ...
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: st červen 11, 2014 9:38 am |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1560
Bydliště: hk kraj
|
já jsem nějak před vánoci řešil něco podobného a pomohla výměna ECU,ale bylo to na vivaru což je myslím stejný
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Elektrik |
Zaslal: st červen 11, 2014 11:47 am |
|
|
Založen: 30.10.2008
Příspěvky: 81
|
Dost často to trafici dělaj když utíká tlak přes přepad vstřikovače. Hodnoty tlaku byly vždy podle diag v pohodě, ale bylo to tak jak píšu. Minimálně u deseti se mi to stalo. Nic za to nedáš když to zkontroluješ. Pokud už máš v EDC soft, kterej umožňuje kontrolu korekcí vstřikovačů, tak by to mohlo být patrné i tam. Podle mýho to po startu na "vteřinku" zvýší nepatrně tlak na rampě a pak zas klesne na cca 300. Pokud se tak nestane, jednotka nebere v potaz pedál plynu. To píšu jen z vlastní zkušenosti s těmahle autama. Může to být i něco jiného. Zajímavý že u ostatních Dci se mi tohle nestalo. Pouze u trafica.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kari |
Zaslal: st červen 11, 2014 12:56 pm |
|
|
Založen: 14.10.2010
Příspěvky: 1201
Bydliště: na okraji Dřínovské jámy
|
John napsal: Řešil jsem to samé. V mém případě byl problém ve volnoběžných otáčkách, byly nižší než požadované a nešel přidat plyn do té doby než se srovnaly.
Po výměně vstřikovačů bylo vše OK.
J.
přesně tak, naloguj otáčky a uvidíš hned souvislost s volnoběhem.
U mně také vstřiky...
|
|
|
Návrat nahoru |
|
vaha |
Zaslal: st červen 11, 2014 18:31 pm |
|
|
Založen: 6.5.2007
Příspěvky: 1560
Bydliště: hk kraj
|
A ted nám můžeš zácit nadavat že jsme ko*oti a banda cur*ku...jako to tady někteří uživatele delaji
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: pá červen 13, 2014 13:22 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
tak nakonec přepady tečou...
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Elektrik |
Zaslal: pá červen 13, 2014 16:12 pm |
|
|
Založen: 30.10.2008
Příspěvky: 81
|
DIGI-DELETED napsal: tak nakonec přepady tečou...
Všechny?? Jak moc? Mě to dělával jeden max dva vstřiky. Ale všechno je možné
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: so červen 14, 2014 10:57 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
byly tam velké rozdily v přepadech..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
Elektrik |
Zaslal: so červen 14, 2014 13:06 pm |
|
|
Založen: 30.10.2008
Příspěvky: 81
|
Podle renault manuálu je norma 50ml na přepadu při cca 450 až 500 baru po dobu jedne minuty. Ja to zkouším jednu minutu na 2500 ot když jsem línej připojovat clip
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kari |
Zaslal: ne červen 15, 2014 7:51 am |
|
|
Založen: 14.10.2010
Příspěvky: 1201
Bydliště: na okraji Dřínovské jámy
|
zajímavé je, že to vždycky startne na brnk, pak to celej den běhá, a na tlaku taky není nic moc znát
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|