Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  ford reflash
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

ford reflash

Autor Zpráva
DIGI-DELETED
Zaslal: st květen 14, 2014 20:54 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
tak jsem dneska vzal jednoho tranzita 24tdci denso 2010 rok ,do autorizaku na update software v ecu..
auto hlasilo porad dokola chybu 2665 senzor vody v nafte , ackoliv na autě už z vyroby žádný sensor není, je tam pripraveny kablik k naftovemu filtru , ale je na nem origo zaslepka.
kdesi jsem se docetl ze to pořeší update sw v ecu, ale po update vyskočila zase uplně jiná chyba a to nějaký senzor sklápěčky...
že prý je to normální , že se jim to už xkrát stalo a prý v Praze říkali že je to ok..
no nevim vyměnit jeden nesmyslný error za druhý ještě nesmyslnější error v ecu to mi přijde dost komické.. Rolling Eyes Rolling Eyes
vše řízeno online ids , koukal jsem na jak se to tam automaticky hrne ...

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Robin
Zaslal: st květen 14, 2014 21:05 pm Citovat
Založen: 26.12.2007 Příspěvky: 899
Nĕco podobně jsem teď mĕl u peu.307 rv 2007 po startu nedostatek chladicí kapaliny i když auto nemá spínač pouze přípravu -(kablik) i v BSI konfigurace bez . Nakonec klasika nemrzka v BSM .

_________________
VagCom304,china seeprog,tla012
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kluso
Zaslal: čt květen 15, 2014 7:55 am Citovat
Založen: 8.4.2009 Příspěvky: 782
Také tady mám jednoho transita 2.4TDCI,103KW,2008
Auto přijelo s rozdělaným motorem. Motor se sesadil,nové trysky,rozvody,turbo atd...
trysky přikodované.
Po nastartování jde motor tak na 700otáček a za cca5 sek zhasne,to se opakuje přibližně 10x.Pak naskočí normálně ale při jízdě nemá výkon.Tlak na liště ok,ecu ok,egr ok,impulsy do vstřikovačů ok.
Ventil na čerpadle novej a přikodovanej.
Nejdou nastavit pilotní hodnoty vstřikovačů, v polovině přispůsobení to padne.
Mám to tady už asi měsíc,tak pokud by někdo chtěl laborovat nebo měl nějakej nápad tak to přivezu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
vaha
Zaslal: čt květen 15, 2014 12:09 pm Citovat
Založen: 6.5.2007 Příspěvky: 1560 Bydliště: hk kraj
kluso napsal:
Také tady mám jednoho transita 2.4TDCI,103KW,2008
Auto přijelo s rozdělaným motorem. Motor se sesadil,nové trysky,rozvody,turbo atd...
trysky přikodované.
Po nastartování jde motor tak na 700otáček a za cca5 sek zhasne,to se opakuje přibližně 10x.Pak naskočí normálně ale při jízdě nemá výkon.Tlak na liště ok,ecu ok,egr ok,impulsy do vstřikovačů ok.
Ventil na čerpadle novej a přikodovanej.
Nejdou nastavit pilotní hodnoty vstřikovačů, v polovině přispůsobení to padne.
Mám to tady už asi měsíc,tak pokud by někdo chtěl laborovat nebo měl nějakej nápad tak to přivezu.

Myslim že 10litru benzinu,zapalovač a bude to OK...holt jsou auta který si nic jiného nezaslouží
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dodi911
Zaslal: čt květen 15, 2014 19:02 pm Citovat
Založen: 15.10.2009 Příspěvky: 604 Bydliště: Ke
kluso napsal:
Také tady mám jednoho transita 2.4TDCI,103KW,2008
Auto přijelo s rozdělaným motorem. Motor se sesadil,nové trysky,rozvody,turbo atd...
trysky přikodované.
Po nastartování jde motor tak na 700otáček a za cca5 sek zhasne,to se opakuje přibližně 10x.Pak naskočí normálně ale při jízdě nemá výkon.Tlak na liště ok,ecu ok,egr ok,impulsy do vstřikovačů ok.
Ventil na čerpadle novej a přikodovanej.
Nejdou nastavit pilotní hodnoty vstřikovačů, v polovině přispůsobení to padne.
Mám to tady už asi měsíc,tak pokud by někdo chtěl laborovat nebo měl nějakej nápad tak to přivezu.

Vymen pretlakovy ventil v rampe, daj reset a potom nauc cerpadlo a davky vstrekov.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dodi911
Zaslal: čt květen 15, 2014 19:06 pm Citovat
Založen: 15.10.2009 Příspěvky: 604 Bydliště: Ke
DIGI-DELETED napsal:
tak jsem dneska vzal jednoho tranzita 24tdci denso 2010 rok ,do autorizaku na update software v ecu..
auto hlasilo porad dokola chybu 2665 senzor vody v nafte , ackoliv na autě už z vyroby žádný sensor není, je tam pripraveny kablik k naftovemu filtru , ale je na nem origo zaslepka.
kdesi jsem se docetl ze to pořeší update sw v ecu, ale po update vyskočila zase uplně jiná chyba a to nějaký senzor sklápěčky...
že prý je to normální , že se jim to už xkrát stalo a prý v Praze říkali že je to ok..
no nevim vyměnit jeden nesmyslný error za druhý ještě nesmyslnější error v ecu to mi přijde dost komické.. Rolling Eyes Rolling Eyes
vše řízeno online ids , koukal jsem na jak se to tam automaticky hrne ...

Pokial myslis PTO enable switch, tak je to ok. Naskakuje to update pcm. Da sa pohrat na diag. s obmedzovacom otacok a uz to nebude hlasit. Posli dtc PXXXX
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kluso
Zaslal: čt květen 15, 2014 21:53 pm Citovat
Založen: 8.4.2009 Příspěvky: 782
dodi911 napsal:
kluso napsal:
Také tady mám jednoho transita 2.4TDCI,103KW,2008
Auto přijelo s rozdělaným motorem. Motor se sesadil,nové trysky,rozvody,turbo atd...
trysky přikodované.
Po nastartování jde motor tak na 700otáček a za cca5 sek zhasne,to se opakuje přibližně 10x.Pak naskočí normálně ale při jízdě nemá výkon.Tlak na liště ok,ecu ok,egr ok,impulsy do vstřikovačů ok.
Ventil na čerpadle novej a přikodovanej.
Nejdou nastavit pilotní hodnoty vstřikovačů, v polovině přispůsobení to padne.
Mám to tady už asi měsíc,tak pokud by někdo chtěl laborovat nebo měl nějakej nápad tak to přivezu.

Vymen pretlakovy ventil v rampe, daj reset a potom nauc cerpadlo a davky vstrekov.

Dík za tip,ale tohle jsem už zkoušel. Vše bez problémů a při učení dávky vstřikovačů diag.(VCM II) napíše chybu a opakujte postup znovu.Učení se normálně spustí,všechny podmínky jsou splněny ale pak to padne.Mám VCM chinu tak jsem zajel do autorizáku a výsledek stejnej.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
kluso
Zaslal: čt květen 15, 2014 21:54 pm Citovat
Založen: 8.4.2009 Příspěvky: 782
Jo a když odpojím to tlakové čidlo na liště tak to nastartuje v nouzáku ale napoprvé.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dodi911
Zaslal: pá květen 16, 2014 20:08 pm Citovat
Založen: 15.10.2009 Příspěvky: 604 Bydliště: Ke
Urcite si menil pretlakovy ventil? Je to kovovy sulok na prepade rampy.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AEP
Zaslal: so květen 17, 2014 16:37 pm Citovat
Založen: 29.10.2008 Příspěvky: 1235 Bydliště: doma , přechodné v dílně
dodi911 napsal:
Urcite si menil pretlakovy ventil? Je to kovovy sulok na prepade rampy.

Myslíš bezpečnostní ne ?

_________________
mám prd ! ale originál, žádná china !
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
dodi911
Zaslal: so květen 17, 2014 17:53 pm Citovat
Založen: 15.10.2009 Příspěvky: 604 Bydliště: Ke
No ano, mame ho v popise ako pretlakovy ventil vysokeho tlaku paliva. Najcastejsia zavada , ked nechce prejst ucenie pilotneho vstreku a davkovanie cerpadla je tento a regulacny ventil cerpadla. Ja menim obe naraz. Par x sa mi stalo, ze sa vymenil jeden a po mesiaci sa vratilo vozidlo, ze mu kolisu otacky. Po vymene treba reset otvoreni ventilu a ucenia ako som pisal.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá březen 29, 2024 16:27 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.