Obsah fóra checksum.cz » Diesel » PPD |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
Robin |
Zaslal: čt březen 20, 2014 17:05 pm |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
Passat 2.0 tdi 125kw ppd 1.2
Studený špatnĕ chytá ,když chytne tak po sešlapnuti plynu trvá 20 sekund než se roztočí ,teplý už je to trochu lepší,
ale výkon žádný a když se podtoči a šlápne tak se skoro udusi .
Vše je ok ! ,tak to už vidím na ty PD, kdo má stejnou zkušenost ?
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
lukas24 |
Zaslal: pá březen 21, 2014 21:08 pm |
|
|
Založen: 10.1.2014
Příspěvky: 5
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: pá březen 21, 2014 21:31 pm |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
Bohužel vše mĕřitelné je ok .
Egr zaslepen ,fap venku,váha,turbo atd vše ok.
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
podivoc |
Zaslal: pá březen 21, 2014 21:45 pm |
|
|
Založen: 27.11.2009
Příspěvky: 584
Bydliště: brno
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: pá březen 21, 2014 21:51 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Co filtr nafty...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
m5668443578 |
Zaslal: pá březen 21, 2014 22:17 pm |
|
|
Založen: 3.3.2008
Příspěvky: 342
Bydliště: Frýdek-Místek, Pardubice, Brandýs nad Labem
|
Tandemové čerpadlo.
|
_________________ More Power By Me TDi Power
-------------------------------------------------------------
Chiptuning, Diagnostika, Přizpůsobení Km, PIN, IMMO
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: pá březen 21, 2014 22:19 pm |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
Filtr nový,tandem zkoušen jiný,ještĕ ho zmĕřim, ty vačky prý majitel už dvakrát nechal kontrolovat,jinak synchro na vag 0,3,
Jedininĕ ta na pedečka ale jen tak jsem zkoušel s ní hnout na štelovacich kolech a bezezmĕny.
Nemám zkušenou jestli siemens vstřiky dokážou dĕlat takou paseku.
Studené obtižnĕ chytne a pak cca 20 sek nejde do otáček po zahřati je to o 50% lepší ale stejnĕ hrůza.
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
podivoc |
Zaslal: pá březen 21, 2014 22:49 pm |
|
|
Založen: 27.11.2009
Příspěvky: 584
Bydliště: brno
|
Vypada to ze budes mit bud na nadrzi nebo u filtru prehozeny palivovy trubky. Jinak synchro zmeris jen na jedne vacce tim bych se neridil
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: pá březen 21, 2014 23:16 pm |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
No pravĕ proto jsem zkoušel stou pd vačkou hýbat na kole ,dá to víc jak o zub a skoro bezezmĕny.
Vĕtšinou při nižší dodávce nafty ty pédečka čekají,ale tady jak když mu cupu sani .
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
lukas24 |
Zaslal: so březen 22, 2014 7:32 am |
|
|
Založen: 10.1.2014
Příspěvky: 5
|
a palivové čerpadlo v nadrži?skus ho vindat a vomrknout jinak se dá měřit přímo na tandemu tlak ,
popřípadně mužeš skusit do nádoby nalejt naftu matahnout dvě hadice přívod a spátečku vyskoušet
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: so březen 22, 2014 13:28 pm |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
Děkuji všem zučastnĕnym za reakce už je to vyřešené,jeden účastník fóra mĕ nasmĕroval správným smĕrem .
Svĕte zdĕs se upravců sw fap off aut co už nepiši žádné chyby ,výrobcům ometru se teď zvedne kšeft
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
|