Obsah fóra checksum.cz » Diesel » poloha remenice cerpadla tdi |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
marekh |
Zaslal: čt únor 06, 2014 14:55 pm |
|
|
Založen: 4.1.2012
Příspěvky: 129
Bydliště: Skalica (SR)
|
mám na vas prosbu vi nekdo v jake polohre ma bzt unasec remenice vuči hrideli cerpadla na hrideli je drazka na klinek a na remenici ne ,motor 1.9 Tdi ASV diky
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt únor 06, 2014 15:14 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Tak si ho znova vyndej a hoď na stolici seřídit,to na koleně nenastavíš...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: čt únor 06, 2014 15:33 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2770
|
Nastavis, staci mit remenici ze staryho Passata ktera ma klinek
Hridel nastavis proti plosce na cerpadle.Delal jsem to i bez ni,
staci to natocit +- klinkem na plosku nad hrideli.pak to doladis.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: čt únor 06, 2014 15:42 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2770
|
Ale je fakt, kdyz vidim cerpadlo bez kola, bych je kopal do riti
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt únor 06, 2014 15:43 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
No asi se budu muset ještě něco doučit někdy to testnu...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: čt únor 06, 2014 15:46 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2770
|
Ono to jde i bez kola, drazku klinlu nastavit na stred plosky, nasadit kolo
a pak doladit pocatek vstriku na cerpdle.
Abych to upresnil, kolo ze staryho pasika, kterej mel klinek, rozvody do nuly
kolo musi sdet s aretaci v bloku.Pak sundat a nasadit stare kolo ASV
Pak doladit, je tam dost mista.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
marekh |
Zaslal: čt únor 06, 2014 16:41 pm |
|
|
Založen: 4.1.2012
Příspěvky: 129
Bydliště: Skalica (SR)
|
idem to otestovat už su na nervy steho
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: čt únor 06, 2014 17:19 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
ty woe je snad jedno jestli to kolo sundá i s unašečem shodí ovladač mrkne kde má davkovací otvor v hřídely nastaví ho na správnej zdvih a narazí kolo na značku vrátí ovladač na střed a potom si ho donastaví na ovládací napětí cca 1,4 -1,6 a má to hotový stačí na to uchylkoměr a dataschet od bosche a stolici nepotřebuje pokud nekontroluje dávku vstřiku a synchronizaci čerpadlo pro edc15V je jednoduchý žádná černá magie
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
marekh |
Zaslal: čt únor 06, 2014 17:31 pm |
|
|
Založen: 4.1.2012
Příspěvky: 129
Bydliště: Skalica (SR)
|
dal sem na vyvod k prvnimu vstriku kapiláru , 1. píst do HU a natocil cerpadlo podle kapiláry a už to jede ešte doladím prevstrik a gút
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: čt únor 06, 2014 18:29 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
to říkám že to neni věda tohle zvládne pruměrně cvičená opice
což se nedá říct o spoustě servisu a jejich mechoších
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt únor 06, 2014 23:48 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Tady ti ještě chybí překladový slovník pro běžného uživatele,ďoubala atd.
Vysvětleno dobře fakticky ale jinak budeš se s tím takhle crcat až ti před vratama přibrzdí placatej kšilt,s nsračku natuněnou octou I gen. co leží na zemi a ještě to je podpořeno laminátem a isolepa tuningem celé karoserie a v bedně podpaží si donese takovejdle rozebranej sgarp bez šajby,jen proto že už na vrakárně nic levnějšího nebylo abys mu to tam zamotoval? Já fakt néé...
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: pá únor 07, 2014 0:14 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
|
Návrat nahoru |
|
marekh |
Zaslal: pá únor 07, 2014 0:57 am |
|
|
Založen: 4.1.2012
Příspěvky: 129
Bydliště: Skalica (SR)
|
hoši vy dokážete pobavit
|
|
|
Návrat nahoru |
|
JohnyFlat |
Zaslal: pá únor 07, 2014 5:44 am |
|
|
Založen: 25.7.2008
Příspěvky: 45
|
dělám to tak, že si vezmu nosič řemenice, a když ho nasazuju, tak ho dávám na otisk po drážce pro klínek z řemenice, když se kouknete, tak ho tam uvidíte... nebo si udělám z čela drážky, ale když to dělá člověk po několikáté, není to potřeba dělal jsem to tak tisíckrát... sundám čerpadlo ze stolice, dám do svěráku, nastavím polohu unašeče podle otisku a dám matku a konec ... počátek vstřiku doladit na řemenici případně
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|