Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  golf 1.9 TDI
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 3 z 3    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3

golf 1.9 TDI

Autor Zpráva
martin
Zaslal: so prosinec 21, 2013 16:17 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
k tomu abych určil co tomu posranýmu ropákovy je používám metody
1, osciloskop
2, měření tlaku ve spalovacim prostoru podle snimače tlaku (upravená žhavka s tenzometrem)
3, seriová diagnostika
4, dílenská příručka
5, ruzné měřáky (tlak oleje ,tlak na tandemu ,tlak na railu, stolice na vstřiky ,EGT , AFR ,atd)

to je zakladní výčet pomucek aby se dala dělat diagnostika a ne aby to bylo věštění z kouře z výfuku

pokud tohle člověk nemá a nezvládá a nechce si to koupit tak potom nevidím jediný duvod mu radit rady si mezi sebou davaj lidi z oboru a ne že se bude radit jak si to má každej doma spravit v garáži s kladivem a dlátem
online servis nikdy prostě existovat nemuže protože radit kde je problem u něčeho co se skládá víc jak z 500set součástek je prostě nesmysl

motory pd neustálé problemy
1, vstřikovače jejich část na zpátečce vetšinou je zanesené mikrositko řešení vyházet v ultrazvukové vaně vyprat dát do stolice otestovat
2,tesnění vstřikovaču projevuje se kolisánim tlaku na tandemu protože z nafty je v kanálech šampanské a nebo steče nafta do válce potom vzniká problem se startem nelze naftu ve studenem válci zapálit
3, prasklina v hlavě motor ma zahadné stavy jednou fungje jednou koktá divně startuje
4, hydrostavy neudrží tlak oleje (zjistit lze měřením tlaku mazání)
5, zapečené kruhy zjistí se měřením těsnosti motoru
6, problem se senzorikou motoru (osciloskop ,voltmetr)
7, problem s ecu (simulátor motoru + seriová diagnostika )
8, popraskané katalyzátory (nahodné ucpávání výfuku chová se to jako špatná vaha zjištění měření egt)
9, oblibený problem setrvačník dvouhmota ma utrženou gumu a zpusobí nepravidelný chod motoru (změna uhlového zrychlení pístu )

tak tady je zakladní výčet toho co se na tom sere a jak se to zjistí myslím že vic poradit nejde pokud to nemá člověk na dílně Wink

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jirka.p
Zaslal: so prosinec 21, 2013 19:22 pm Citovat
Založen: 1.9.2012 Příspěvky: 200
dekuju maritne. az zjistim cim to bylo dam sem vedet.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
DIGI-DELETED
Zaslal: so prosinec 21, 2013 23:28 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
jirka.p napsal:
dekuju maritne. az zjistim cim to bylo dam sem vedet.

meli byste se naučit používat posranou 12voltovou žárovku vy tuneři.....
samá diagnostika a žádný selský rozum....
připojim na žhavky a vidim jestli žhaví či ne ?
jeden konec na plus a test žhaviček na odpor a pak ho dát na minus a vidíš esli tam je napeti...
a test komprese snad napoví taky , netřeba foukat do kliky vzduch.... Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes
jinak manometr koupis za 200kc nekde kde prodavaji veci na chlazeni , brzdova hadicka a provrtat sroub m10x1.5 a mas cim merit tlak na cerpadle ...
vrtacka. zavitnik , autogen, 15 minut prace ....
a jestli máš v prdeli vstřiky , tak to jedině tester bosch na stolici a ne to posuzovat podle korekci volnoběhu na teplem motoru..

fakt bych začal tou jawou 50... Mr. Green Mr. Green Mr. Green

p.s. jak muzete '' ladit '' auta , kdyz ani nevite jak funguji zakladni veci ? Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jirka.p
Zaslal: st leden 22, 2014 12:04 pm Citovat
Založen: 1.9.2012 Příspěvky: 200
tak je to vyresene. seridili se vstriky a auto startuje jak ma a spadla i spotreba. byl rozhozenej 2 a 3ti vstrik. tak se dotahli na doraz a povolilo se o 220° a je klid.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
exotus
Zaslal: st leden 22, 2014 12:54 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
Součástí sady těsnění vstřiku je i ten čep mezi PD vstřik a vahadlo ve většině případech je sjetej jako prase a potom se rozhází nastavení vstřiku,pouhým doseřízením si jenom posunul řešení problému na březen nebo květen protože tam je už semletá cemetace,no nic jdu si fouknout ne do motoru ale brčko jinak to nedám Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
jirka.p
Zaslal: st leden 22, 2014 13:29 pm Citovat
Založen: 1.9.2012 Příspěvky: 200
vahadla jsem mel venku a koukal jsem na ten cep a je v poradku. jako novej. a jestli rikas ze v kvetnu bude zase ten problem tak se nechame prekvapit. podam echo
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
paja
Zaslal: st leden 22, 2014 15:50 pm Citovat
Založen: 7.3.2007 Příspěvky: 385
exotus napsal:
Součástí sady těsnění vstřiku je i ten čep mezi PD vstřik a vahadlo ve většině případech je sjetej jako prase a potom se rozhází nastavení vstřiku,pouhým doseřízením si jenom posunul řešení problému na březen nebo květen protože tam je už semletá cemetace,no nic jdu si fouknout ne do motoru ale brčko jinak to nedám Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes




rady a rady snažiš se ale je to zbytečny každej opravuje zavady jinak a matroš musíš mít dobrej aby si to vydejchal ty odpovědi Very Happy
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
exotus
Zaslal: st leden 22, 2014 16:03 pm Citovat
Založen: 21.3.2008 Příspěvky: 1996 Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
No snažím se,to aby až zase votevřu nějakýho passata 8 měsíců po opravě hlavy: vačka,vstřiky atd. morda za 56 talířů tak to prase tam seřídilo vstřiky tak že komplet všechny rozlámaný jak to chodilo za doraz...
Zas tak silný to nebude když to nezabírá Very Happy

_________________
NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky
jirka.p
Zaslal: st leden 22, 2014 16:18 pm Citovat
Založen: 1.9.2012 Příspěvky: 200
jojo...vacka je prohla a vse se serizovalo najednou Wink loziska na vacce zadreny ale to porad jezdi...turbo houka a zere to 3L oleje na 500km...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 3 z 3    Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá březen 29, 2024 11:57 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.