|
Obsah fóra checksum.cz » Diesel » 14hdi psa motor |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
DIGI-DELETED |
Zaslal: út říjen 15, 2013 19:55 pm |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
mám takový jeden zajímavý postřeh co se týká motoru 14 hdi psa
na autě byl překočený řemen , hlava přebroušená, nové ventily ,rozvody ok , auto zaboha nejede a dusí se a tak se zjistilo že to pálí zpět do sání..
zkontrolovano všechno možné a nemožné , ve finále byla rozházená vačka !!!!
oni jí ti žabožrouti dělají tak že vezmou kulatinu , na tu nalisujou vačkové prstýnky a vačka je hotová ...
při nakopnutí se ale na dvou válcích ty prstýnky normálně pootočily a tím pádem to pálí do sání...
a to jsem si vždycky myslel že vačka je z jednoho kusu..
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
kari |
Zaslal: út říjen 15, 2013 20:17 pm |
|
|
Založen: 14.10.2010
Příspěvky: 1201
Bydliště: na okraji Dřínovské jámy
|
to je tzv variabilní vačka
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Janosik93 |
Zaslal: út říjen 15, 2013 20:34 pm |
|
|
Založen: 26.2.2009
Příspěvky: 726
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko
|
ja som zase mal problem s 1.9TDI 74KW golf
keby si mal take auto ako som mal ja, stary PS 4.kovy golf na tri valce a nevieš s nim hnuť, tak to som bol v koncoch ...
chyby: vynechavanie 4 - ty valec , chyba vahy vzduchu staticka.
vymneny vstrek, kabelaž v hlave, vaha vzduchu, a stale to iste....
potom hlava dole, kontrola piestu plus výmena, lebo klepal
tlaky vo valcoch 27 bar tandem 8 bar v otačkach, kanaly v hlave ok a stale nejde Rj ok, čidla ok, rozvody ok , vačka ok, ventily ok, zdvihatka ok , zotrvak ok
no kde by si hladal chybu?
nalomene vahadlo okm nič vidieť nebolo. Potom ma to nasralo, meral som ešte raz tlak paliva. Keď som sa dostal k 4000 otačkam, tak polovica vahalda 4-teho vstreku prebehla cez viko okolo kolegovej hlavy do stropu .... po výmene vahadla pohoda vahadlo už muselo dlhšie vuč, vstrekovač zle vstrekoval, poškodilo piest . chvala bohu, že som nešiel niekde na skušobnu jazdu
|
|
|
Návrat nahoru |
|
DIGI-DELETED |
Zaslal: st říjen 16, 2013 7:19 am |
|
|
Založen: 21.2.2010
Příspěvky: 3193
|
taky jsem se jednou vyskolil na pd ..
octavia 2 motor bmm 20l s dpf , auto občas jede na 3 válce , občas na 4
vyměněné vstřiky , hlava dole , všechno ok , ve finale praskla pružina na ventilu , ale až nahoře , takže se většinou zavřel kompresí , někdy ale ne .....
|
_________________ BALLOONFLIGHT.COM
|
|
Návrat nahoru |
|
paja |
Zaslal: st říjen 16, 2013 10:40 am |
|
|
Založen: 7.3.2007
Příspěvky: 385
|
DIGI-DELETED napsal: mám takový jeden zajímavý postřeh co se týká motoru 14 hdi psa
na autě byl překočený řemen , hlava přebroušená, nové ventily ,rozvody ok , auto zaboha nejede a dusí se a tak se zjistilo že to pálí zpět do sání..
zkontrolovano všechno možné a nemožné , ve finále byla rozházená vačka !!!!
oni jí ti žabožrouti dělají tak že vezmou kulatinu , na tu nalisujou vačkové prstýnky a vačka je hotová ...
při nakopnutí se ale na dvou válcích ty prstýnky normálně pootočily a tím pádem to pálí do sání...
a to jsem si vždycky myslel že vačka je z jednoho kusu..
Známá věc pane kolego dělal jsem to už hodněkrát 1,4a1,6 jo žabožrout
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je čt duben 18, 2024 10:48 am
|
|
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Můžeš k příspěvkům připojovat soubory Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
|
|
|