Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diagnostika - obecně  »  Swift
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

Swift

Autor Zpráva
petle
Zaslal: so prosinec 06, 2008 23:17 pm Citovat
Založen: 6.12.2008 Příspěvky: 2
Zdravim,
Popisem chronologiu mojho problemu:

poprosil by so niekoho o radu.Mam nasledujuci problem s Suzuki Swift 2007,1.3 68kW.najazdene cca 9000km.
Problem s volnobeznymi otackami.Skusim popisat moj problem.
Idem s autom,mam zaradeny napr.3 rychl.stupen a mam 3000 otacok.
Dam dole nohu z plynoveho pedala a brzdim motorom.otacky mi pomaly klesaju.Stlacim brzdu a pomaly dobrzdujem.Ked mi otacky klesnu na cca 1700-1800 stlacim spojku a vyradim rychlost.
V tom momente mi ale otacky klesnu na cca 400 a za okamzik to vyskoci na 700-800 ot. co je normalny volnobeh a aj tam zostanu.
Ked najprv vyradim rychlost a potom zacnem brzdit tak mi to nerobi.
otacky sa mi zastavia na 700-800 a tam drzia.
Co som si vsimol a odsledoval tento problem tak sa prejavi iba len ked brzdim motorom a potom normalnou brzdou.nasledne ked vyradimn rychlost tak mi tie otacky klesnu na 400. Par krat sa stalo ze sa mi rozsvietila kontrolka motora.Bol som s tym v servise a menili mi tam
skrtiacu klapku, MAP senzor a MAF senzor.
Kontrolka motora im ukazala problem s MAF senzorom - tak ho vymenili - nepomohlo , znova to zacalo robit to iste Tak vymenili MAP senzor.
Ked som isiel zo servisu tak po 5 km som brzdil a znova to iste.
Hned som sa vratil a chyba MAF senzora.resetli to a ze mam jazdit ci sa zavada nezopakuje.Volnobeh pri brzdeni mi klesne stale na 400-500.
Kontrolka morora zatial nesvieti.Skrtiacu klapku menili hned ako prve na zaciatku.
Uz som bol v servise s touto zavadou 6x a akosi sa im tam nedari to odstranit.
Takze zatial si s tym nevedia rady ani v servise.
Uz to riesi aj Importer.
Tu si mozete pozriet co mi to robi.Ked tie otacky klesnu na cca 400 vtedy sa mi rozsvieti kontrolka motora, na diagnostike to hodi chybu s MAF senzorom.
Pozri te si hlavne ten pokles od cca 51 sekundy.
http://www.youtube.com/watch?v=T6Ff6QuGS2M
Isiel som po meste a potreboval som zabrzdit trochu prudsie.
Nebolo to ziadne nudzove brzdenie ze by mi zaplo ABS ale take trochu prudsie spomalenie.
No a vtedy sa stalo to ze mi zacal sycat brzdovy pedal...
Celko jasne a zretelne bolo pocut pri nezosliapnutej brzde sycanie.
Ked som stlacil brzdovy pedal tak to zacalo sycat este viac.
Pedal ostal tvrdsi a brzdilo to s ovela mensou ucinnostou.
Asi odisiel brzdovy posilovac.
No ale sranda bola ta ze ked som s autom isiel a potreboval som zastavit
a ked som slapol na brzdu auto zdochlo.
Nie je to prijemne jazdenie.
Potom sa mi rozsvietila aj kontrolka motora.Ale od kedy mi svietila kontrolka motora auto mi uz pri brzdeni nezdochlo....

O par dni:
Takze auto uz mam doma zo servisu....
Vymenili mi brzdovy posilovac a prvu lambda sondu.
Bol som to hned odskusat.Zavada sa po vymene posilovaca brz a tej lambdasondy uz NEOBJAVILA.

Je to uz cca 3-4 mesiace co sa mi kontrolka motora nerozsvietila ale pokles otacok pri brzdeni tam stale je.
Klesne to na cca 400-500 otacok.Podla importera to je OK pokial sa mi nerozsvieti kontrolka motora.
Ta sa mi sice od vymeny posilovaca nerozsvietila ale ten pokles podla mna nie je OK.
Ked brzdim motorom su vstrekovace vypnute?(davkuje sa palivo?)
Da sa zistit kedy sa tie vstrekovace zapinaju?
Co ked je ten pokles vzduchu pri tom brdeni taky ze to elektronika nestihne doregulovat?
Mna napadaju dve veci:
1: Vstrekovanie paliva sa neskoro zapne.
2: Unik vzduchu a elektronika to nedoreguje vcas.

Vie niekto poradit co s tym?
Dakujem za vas cas.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
geri
Zaslal: ne prosinec 07, 2008 21:37 pm Citovat
Založen: 5.11.2007 Příspěvky: 243
dobrý motortester a zkušený uživatel a není problém ale tak se to opravdu opravit nedá.Osobně moc japonců se mi pod rukama nemihne. opravdu to chce pořádně změřit
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
petle
Zaslal: po prosinec 08, 2008 14:08 pm Citovat
Založen: 6.12.2008 Příspěvky: 2
njn , ele mi pride divne ze to v servise nevedia.....
a este jedna zaujimava vec je, ze ked som mal nahradne auto tak to sa spravalo
presne tak isto.(pokles vonobehu pri brzdeni)
Ci tam chalani japonsky v tom softe nieco pokaslali alebo na nieco zabudli to netusim.
Dnes som to sledoval kedy nabehne podla palubneho pc spotreba.
Isiel som zo zaradenou rychlostou a bez plynu.Spotrebu mi ukazovalo 0.0l - vstrekovace(davkovanie paliva je vypnute alebo tam ide len minimalne mnozstvo)
Ked mi otacky klesli na cca 1200-1400 na palubaku sa mi objavila spotreba 1.4 l.
V tomto momente sa zaplo davkovanie paliva.Nasledne ked som vyradil do neutralu tak
volnobeh klesol na 400-500 a potom vyskocil na normalnych 700-800.
Este som si vsimol ze ked vyradujem do neutralu nad 2000 otacok tak to nespadne.
Ale akonahle to robim pod 2000 tak to klesne na 400-500.
Nedali by sa ti otacky kedy sa zapinaju vstrekovace posunut trochu hore?
Nepomohlo by preflashovanie RJ motora?

thx.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je so duben 27, 2024 22:13 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžeš připojovat soubory k příspěvkům
Nemůžeš stahovat ani prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.