Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  BMW E46 po pripojeni egr vysoky prutok na vaze.
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    

BMW E46 po pripojeni egr vysoky prutok na vaze.

Autor Zpráva
matiz
Zaslal: po srpen 12, 2013 9:36 am Citovat
Založen: 31.12.2011 Příspěvky: 127
Panove, mam problem na ktery nemuzu prijit. Neustale vyhazuje chybu egr. EGR chodi, je cisty, ovladaci ventil taktez, podtlaky taktez, turbo taktez a ovladani turba taky. Tlak v sani koresponduje s pozadavkem. Zmerene teploty vzduchu jsou uveritelne. Pozadavek na mnozstvi je 300mg, merena je 450mg. Odpojim li privodni trubku co vede na egr, zacne merit spravne, cili pozadavek koresponduje s merenim a je okolo 350mg. Napojim zpatky trubku na egr a hura, funguje. Ale jen chvili, na nekolik proslapnuti vse OK, po zkusebni jizde opet chyba vyfukove plyny recirkulace a meri o 150mg vic. Kuwa, uz si s tim nevim rady, poprosil bych o radu na co se zamerit. Vaha je samozrejme v poradku, meri dobre. Jen ten motor z nejakeho duvodu pokud se pripoji egr spotrebovava vic vzduchu nez by mel.

Dekuju za kazdy podnet. Bojuju s tim uz nekolik dni a jsem z toho ehm, nestastny -))
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: po srpen 12, 2013 13:22 pm Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
Nejakej obsah a typ motoru by nebyl?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
amigo
Zaslal: po srpen 12, 2013 17:27 pm Citovat
Založen: 19.6.2009 Příspěvky: 790 Bydliště: slovakia
Je tam Kat? Nema tam nejaky sport vyfuk?

_________________
Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
matiz
Zaslal: út srpen 13, 2013 10:33 am Citovat
Založen: 31.12.2011 Příspěvky: 127
Sorry, je to BMW E46, dvoulitr typ M47. Zadny sportovni vyfuk. Kat tam je a neco bude mit uz nalitano. Jede to normalne, a jede to docela fest, no 150 koni uz neni HTP. Podle toho jak to jede bych to na zacpany vyfuk nevidel. Jede to fakt kdyz zatahne turbo velmi slusne v ramci moznosti.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
martin
Zaslal: út srpen 13, 2013 11:25 am Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
a sw v jednotce je origo?

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
matiz
Zaslal: út srpen 13, 2013 12:53 pm Citovat
Založen: 31.12.2011 Příspěvky: 127
jo, osobme jsem ho tam daval.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: út srpen 13, 2013 13:00 pm Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
Neco podobnyho na Merglu, v datech jsem zvedl prutok o 50mg
a byl pokoj.EGR cistej, vaha nova a porad tohle.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
martin
Zaslal: út srpen 13, 2013 13:06 pm Citovat
Založen: 22.5.2007 Příspěvky: 781 Bydliště: kdesi v horách
jj taky jsem to chtěl navrhnout změnit požadovanej prutok a nebo kalibraci vahy

_________________
jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
anydraj
Zaslal: út srpen 13, 2013 13:14 pm Citovat
Založen: 26.2.2007 Příspěvky: 2770
Jsou dve moznosti.Bud rozebrat sani a vycistit /protoze je zasrane a zuzene, vyssi prutok/, nebo upravit data egr v jednotce.
Osobne bych zvedl prutok v jednotce, auto je starsi, nicemu neublizis, a bude pokoj do
chvile, kdy to nekdo rozbije, nebo hodi ze skaly.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tomík
Zaslal: út srpen 13, 2013 19:53 pm Citovat
Založen: 9.1.2011 Příspěvky: 580
1 vyčistit sání
2 pokud to má klapky v sání ihned vyndat!!!
3 vyndat hadici do sání nastartovat a divat se co dělá sedlo egr tutově vyjiždí ven z uloženi!!! vyměnit egr nebo opravit

_________________
bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
matiz
Zaslal: út srpen 13, 2013 23:25 pm Citovat
Založen: 31.12.2011 Příspěvky: 127
Vedle jak ta jedle. Klapky ma a funguji, ale tema to neni, fyzicke nasilne zavreni nema zadny vliv na live data. Ja uz panove tusim kde ma kanec piiiicu, ale nemam to jete potvrzene a necham Vas jeste chvili mi pomahat. Do doby nez to budu vedet najisto, protoze i ja se muzu mylit samozrejme. Ale napovim, vaha stoprocentne v poradku, tlak v sani taktez, sani temer jak nove ( cistoucke v ramci moznosti ) podtlaky ok, aktuatory OK, egr taky, balance test v poradku, proleze, ale neni na 100%, ale tak na dejme tomu 50%. Korekce na vstrikach jsou, ale vse v PRIPUSTNE toleranci.

Pokud se mi to potvrdi jako ze doufam ze jo, bude to pekny vymrd a nehledal bych to tam ani za nic. A priznam se, ze jsem kurna moc rad ze to nikdo nezminil. Pokud nekdo napise co by udelal a bude to stejne nebo blizke tomu co delam a co jsem udelal, nastvete mne trochu -))
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomík
Zaslal: st srpen 14, 2013 12:44 pm Citovat
Založen: 9.1.2011 Příspěvky: 580
klapky má a fungují a jak dlouho ? jsem nepsal ze srandy hned vyndat ... nebo go motoru jinak pokud jsi opravdu dukladně nezkotroluješ to sedlo EGR ktere sem tam vyjede z uložení tak budeš badat dlouho

_________________
bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
matiz
Zaslal: ne srpen 18, 2013 7:37 am Citovat
Založen: 31.12.2011 Příspěvky: 127
Tak moje cerne sny se vyplnily. Hlava je dole. Prvnim valcem asi nekdy neco proletelo, je tam ostry vtyp v pistu, ale ten je OK. druhy valec o fous horsi tlaky, treti valec dojebany pist, hlava i valec je v nem ryha kolega rikal snad ze od pridreni, hlavne komprese na hovno, namereno cca 7 atmosfer za studena na start otacky, na volnobeznych 870 cca 21. Takze je to dost spatne. Bohuzel s tim jsem to auto uz koupil, vedel jsem o tom a cena tomu odpovidala. Akorat jsem kurna veril tomu ze taky muzu mit toho stesti vic a bude podpaleny ventil.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 1 z 1    
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá březen 29, 2024 0:41 am
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.