Obsah fóra checksum.cz » Diesel » BMW E46 po pripojeni egr vysoky prutok na vaze. |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
matiz |
Zaslal: po srpen 12, 2013 9:36 am |
|
|
Založen: 31.12.2011
Příspěvky: 127
|
Panove, mam problem na ktery nemuzu prijit. Neustale vyhazuje chybu egr. EGR chodi, je cisty, ovladaci ventil taktez, podtlaky taktez, turbo taktez a ovladani turba taky. Tlak v sani koresponduje s pozadavkem. Zmerene teploty vzduchu jsou uveritelne. Pozadavek na mnozstvi je 300mg, merena je 450mg. Odpojim li privodni trubku co vede na egr, zacne merit spravne, cili pozadavek koresponduje s merenim a je okolo 350mg. Napojim zpatky trubku na egr a hura, funguje. Ale jen chvili, na nekolik proslapnuti vse OK, po zkusebni jizde opet chyba vyfukove plyny recirkulace a meri o 150mg vic. Kuwa, uz si s tim nevim rady, poprosil bych o radu na co se zamerit. Vaha je samozrejme v poradku, meri dobre. Jen ten motor z nejakeho duvodu pokud se pripoji egr spotrebovava vic vzduchu nez by mel.
Dekuju za kazdy podnet. Bojuju s tim uz nekolik dni a jsem z toho ehm, nestastny -))
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: po srpen 12, 2013 13:22 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2770
|
Nejakej obsah a typ motoru by nebyl?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
amigo |
Zaslal: po srpen 12, 2013 17:27 pm |
|
|
Založen: 19.6.2009
Příspěvky: 790
Bydliště: slovakia
|
Je tam Kat? Nema tam nejaky sport vyfuk?
|
_________________ Vcds,OP-com,,Autoscop 4.Bee prog.UPA prog,Nec prog,-705-711-908 prog.KTS560,Texa, Focom.Bosch esi2,Autotuner,PCM flash,ioterminal,,Bmw comander,weller atď.
|
|
Návrat nahoru |
|
matiz |
Zaslal: út srpen 13, 2013 10:33 am |
|
|
Založen: 31.12.2011
Příspěvky: 127
|
Sorry, je to BMW E46, dvoulitr typ M47. Zadny sportovni vyfuk. Kat tam je a neco bude mit uz nalitano. Jede to normalne, a jede to docela fest, no 150 koni uz neni HTP. Podle toho jak to jede bych to na zacpany vyfuk nevidel. Jede to fakt kdyz zatahne turbo velmi slusne v ramci moznosti.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út srpen 13, 2013 11:25 am |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
a sw v jednotce je origo?
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
matiz |
Zaslal: út srpen 13, 2013 12:53 pm |
|
|
Založen: 31.12.2011
Příspěvky: 127
|
jo, osobme jsem ho tam daval.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: út srpen 13, 2013 13:00 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2770
|
Neco podobnyho na Merglu, v datech jsem zvedl prutok o 50mg
a byl pokoj.EGR cistej, vaha nova a porad tohle.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: út srpen 13, 2013 13:06 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
jj taky jsem to chtěl navrhnout změnit požadovanej prutok a nebo kalibraci vahy
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
anydraj |
Zaslal: út srpen 13, 2013 13:14 pm |
|
|
Založen: 26.2.2007
Příspěvky: 2770
|
Jsou dve moznosti.Bud rozebrat sani a vycistit /protoze je zasrane a zuzene, vyssi prutok/, nebo upravit data egr v jednotce.
Osobne bych zvedl prutok v jednotce, auto je starsi, nicemu neublizis, a bude pokoj do
chvile, kdy to nekdo rozbije, nebo hodi ze skaly.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: út srpen 13, 2013 19:53 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
1 vyčistit sání
2 pokud to má klapky v sání ihned vyndat!!!
3 vyndat hadici do sání nastartovat a divat se co dělá sedlo egr tutově vyjiždí ven z uloženi!!! vyměnit egr nebo opravit
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
matiz |
Zaslal: út srpen 13, 2013 23:25 pm |
|
|
Založen: 31.12.2011
Příspěvky: 127
|
Vedle jak ta jedle. Klapky ma a funguji, ale tema to neni, fyzicke nasilne zavreni nema zadny vliv na live data. Ja uz panove tusim kde ma kanec piiiicu, ale nemam to jete potvrzene a necham Vas jeste chvili mi pomahat. Do doby nez to budu vedet najisto, protoze i ja se muzu mylit samozrejme. Ale napovim, vaha stoprocentne v poradku, tlak v sani taktez, sani temer jak nove ( cistoucke v ramci moznosti ) podtlaky ok, aktuatory OK, egr taky, balance test v poradku, proleze, ale neni na 100%, ale tak na dejme tomu 50%. Korekce na vstrikach jsou, ale vse v PRIPUSTNE toleranci.
Pokud se mi to potvrdi jako ze doufam ze jo, bude to pekny vymrd a nehledal bych to tam ani za nic. A priznam se, ze jsem kurna moc rad ze to nikdo nezminil. Pokud nekdo napise co by udelal a bude to stejne nebo blizke tomu co delam a co jsem udelal, nastvete mne trochu -))
|
|
|
Návrat nahoru |
|
tomík |
Zaslal: st srpen 14, 2013 12:44 pm |
|
|
Založen: 9.1.2011
Příspěvky: 580
|
klapky má a fungují a jak dlouho ? jsem nepsal ze srandy hned vyndat ... nebo go motoru jinak pokud jsi opravdu dukladně nezkotroluješ to sedlo EGR ktere sem tam vyjede z uložení tak budeš badat dlouho
|
_________________ bmw,bmw,bmw od roku 1995 stavba závodních aut
|
|
Návrat nahoru |
|
matiz |
Zaslal: ne srpen 18, 2013 7:37 am |
|
|
Založen: 31.12.2011
Příspěvky: 127
|
Tak moje cerne sny se vyplnily. Hlava je dole. Prvnim valcem asi nekdy neco proletelo, je tam ostry vtyp v pistu, ale ten je OK. druhy valec o fous horsi tlaky, treti valec dojebany pist, hlava i valec je v nem ryha kolega rikal snad ze od pridreni, hlavne komprese na hovno, namereno cca 7 atmosfer za studena na start otacky, na volnobeznych 870 cca 21. Takze je to dost spatne. Bohuzel s tim jsem to auto uz koupil, vedel jsem o tom a cena tomu odpovidala. Akorat jsem kurna veril tomu ze taky muzu mit toho stesti vic a bude podpaleny ventil.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|