Obsah fóra checksum.cz » Diesel » 307 9HZ |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
kari |
Zaslal: so duben 27, 2013 18:14 pm |
|
|
Založen: 14.10.2010
Příspěvky: 1201
Bydliště: na okraji Dřínovské jámy
|
Ahoj,
nevěděl by ste někdo hodnotu čidla teploty oleje?
Podle schematu třípinové čidlo /dva termistory/
A když tak kde ho najdu?
Děkuju
PS: může mi to spouštět ventilátor po vypnutí zapalování? Diag ukazuje 215°C v BSI a chybu v přístrojích.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: ne duben 28, 2013 8:05 am |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
A je to určitĕ oleje né fapu ?
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
kari |
Zaslal: ne duben 28, 2013 9:15 am |
|
|
Založen: 14.10.2010
Příspěvky: 1201
Bydliště: na okraji Dřínovské jámy
|
píše to olej, je tam stabilně 215°C bez ohledu na podmíky. Dva dráty, na každém termistor proti kostře podle schematu - nenaměřím žádný odpor proti kostře, mezi nimi 12ohm.
Po vypnutí zapalování ventilátor naplno, v motoru požadavek 100%. Všechny ostatní teploty ok. Navíc to neudělá vždycky.
Ještě je tam problém s ESP - v ABS chyba komunikace motor-abs, nesprávná hodnota - vypadává hodnota zatížení motoru, skáče tam 410nm náhodně. Ale souvislost těch závad nevidím. Tohle vypadá na problém v ABS. Data oscilem az k ABS se zdají v pořádku, ECU měněna.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
kari |
Zaslal: čt květen 02, 2013 9:59 am |
|
|
Založen: 14.10.2010
Příspěvky: 1201
Bydliště: na okraji Dřínovské jámy
|
Ještě k tomu ESP.
Za studena ukazuje v ABS 410nm. Jak se ohřívá motor, začne proskakovat skutečná hodnta. Když je motor ohřátý, hodnota je povětšinou správná, jen občas výpadek na 410nm při prudké akceleraci. Myslel jsem na komunikační chybu v ABS, ale třeba polohu pedálu ukazuje správně pořád.
ECU nemá v měřených hodnotách údaj o zatížení, takže nemůžu porovnat.
Může být problém v sw? Jednotka se sice měnila, ale s původními daty, a číslo sw nesedělo se štítkem původní ECU.
Díky za případnou radu
|
|
|
Návrat nahoru |
|
|