Obsah fóra checksum.cz » Diesel » peugeot partner |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
pospisiljak |
Zaslal: st únor 27, 2013 19:58 pm |
|
|
Založen: 7.3.2010
Příspěvky: 133
|
mam problem s peugeot partner 2,0hdi vykazuje tyto chyby: P1517 Funkce kodovaneho blokovaní startu tak jsem myslel že se blokuje immo udelal jsem immo off v jednotce a zavada je stale stejna auto chytna a hned zhasne, proto posilam upravu imma ke kontrole, jinak me napada že je špatne čerpadlo a nedava požadovany tlak , tak proto to immo odstavi a naskoči tahle zavada
|
|
|
Návrat nahoru |
|
pospisiljak |
Zaslal: st únor 27, 2013 19:59 pm |
|
|
Založen: 7.3.2010
Příspěvky: 133
|
soubor
|
Komentář: |
|
stáhnout/zobrazit |
Soubor: |
partner.rar |
Velikost: |
585 Bajtů |
Staženo: |
1226 krát |
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: st únor 27, 2013 21:02 pm |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
Společné – Tlak rail a immo ? TUDY CESTA NEVEDE
Rok ? Bosch – siemens ?
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
pospisiljak |
Zaslal: st únor 27, 2013 21:18 pm |
|
|
Založen: 7.3.2010
Příspěvky: 133
|
bosch 0281010360 EDC15C2 rok 2000
|
|
|
Návrat nahoru |
|
JohnyFlat |
Zaslal: čt únor 28, 2013 6:08 am |
|
|
Založen: 25.7.2008
Příspěvky: 45
|
Tak se koukni na diagnostice, kolik je tam tlak ne?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
automara1 |
Zaslal: čt únor 28, 2013 8:43 am |
|
|
Založen: 22.2.2009
Příspěvky: 523
Bydliště: s+s čechy
|
Mechanicky seklej EGR v otevřeném stavu běžná závada
|
_________________ I pád na držku je pohyb dopředu
|
|
Návrat nahoru |
|
pospisiljak |
Zaslal: čt únor 28, 2013 20:11 pm |
|
|
Založen: 7.3.2010
Příspěvky: 133
|
tak dnes jsem si udelal čas a zmeřil tlak na railu přes diag 0 a pak jsem snimač oddělal a žadna nafta takže čerpadlo nedava naftu a stale v rj jednotce je zavada Funkce kodovaneho blokovaní startu tak co to může byt čerpadlo je hotopve nebo ten snimač na čerpadle nepusti naftu??
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: čt únor 28, 2013 20:46 pm |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
Jde ti čerpadlo v nádrží ?
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
pospisiljak |
Zaslal: pá březen 01, 2013 9:01 am |
|
|
Založen: 7.3.2010
Příspěvky: 133
|
Jj crrpadlo v nadrzi jde ve filtru vsude je nafta jen z cerpadla nic nejde
|
|
|
Návrat nahoru |
|
automara1 |
Zaslal: pá březen 01, 2013 9:24 am |
|
|
Založen: 22.2.2009
Příspěvky: 523
Bydliště: s+s čechy
|
V naměřených hodnotách motorovky se podívej jestli je jednotka odemčená nebo zamčená immem .Jinak si myslím,že bude odemčena.Nebud línej a vyškubni ten egr nebo ho zaslep.Protože jestli je otevřenej tak se to udusí spalinama a chová se to stejně jako immo chytne chcípne.
|
_________________ I pád na držku je pohyb dopředu
|
|
Návrat nahoru |
|
pospisiljak |
Zaslal: pá březen 01, 2013 14:59 pm |
|
|
Založen: 7.3.2010
Příspěvky: 133
|
Egr ventioem to neni ten jsem mel venku spis to nedava naftu cerpadlo neda ani kapku rak proto nejede muze byt nejakej ventil na cerpadle spatnej??
|
|
|
Návrat nahoru |
|
pospisiljak |
Zaslal: pá březen 01, 2013 18:07 pm |
|
|
Založen: 7.3.2010
Příspěvky: 133
|
|
Návrat nahoru |
|
|