Obsah fóra checksum.cz » Diesel » E60, 525D problem s DDE a DPF |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
matiz |
Zaslal: pá listopad 02, 2012 13:26 pm |
|
|
Založen: 31.12.2011
Příspěvky: 127
|
Auto ma cca 110k na tacho v jednotce DDE nacetlo o neco malo vic, ale to neni podstatne. Jednotka vykazuje interni chybu 4, nejde smazat, flash BMW nastrojem nepomohl, chyba nejde smazat. Neco malo jsem pohledal, ale nenasel nikoho kdo by chybu uspesne odstranil. Cislo chyby je 46D3 "control unit internal 4 ".
Bohuzel je problem s DPF. Filtr je pricpany ne uplne, na volnobeh je podle cidla diferencialniho tlaku v toleranci. Max hodnota cidla tlaku v diagnostice 35, realna 34. Pri 2000rpm max 75, realna 90, pri 4000rpm max hodnota 250 realna 220. To by nebyl uplne nejvetsi problem, dpf je pricpany, vyvolana 3x regenerace po sobe s neznatelnym vlivem na pruchodnost. Regenerace neprobehla poslednich nevim ted uz presne 15 nebo 20k km dle diagnostiky. Neprobehla z toho duvodu, ze ji zablokovala chyba dpf, zaznamenany tlak je 8192 !!! Po vymazani se vicemene statecne obnovuje vzdy se stejnou hodnotou. Vymeneno cidlo dif. tlaku - hodnoty pri volnobehu a zvysenych otackach podobne, plus minus nejaka odchylka. Bohuzel po par spustenich opet pri otackach cca 660 tlak 8192. To uz nasere, dobra treti cidlo ktere bylo k dispozici skoncilo se stejnym vysledkem. Pri testu meri korektne, pak se z nejakeho duvodu zapise takova silena hodnota a je v pameti zavad.
Pri odpojene hadici do cidla ukazuje nejakych cca 10-15 a nasledne chyba filtru a hodnota tlaku 8192. Na ruzne cidla, takze ty vylucuju. Kabelaz nevykazovala zadne evidentni poskozeni. Auto nebourane a hezke ze bych mu tech 110 i veril -)
Poradi nekdo co muze donutit jednotku aby zapsala tlak 8132? Rict ze interni chyba by bylo moc jednoduche... I kdyz uz to nevylucuju.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Okura |
Zaslal: pá listopad 02, 2012 14:06 pm |
|
|
Založen: 4.10.2008
Příspěvky: 2167
Bydliště: Ostrava
|
|
Návrat nahoru |
|
Robin |
Zaslal: so listopad 03, 2012 9:54 am |
|
|
Založen: 26.12.2007
Příspěvky: 899
|
Okura napsal: nesouhlasí suma v seriovce podle mě
Pravděpodobně ,svítí ti aspoň ještě kontrolka OBD po zapnutí 15
|
_________________ VagCom304,china seeprog,tla012
|
|
Návrat nahoru |
|
AEP |
Zaslal: so listopad 03, 2012 13:34 pm |
|
|
Založen: 29.10.2008
Příspěvky: 1235
Bydliště: doma , přechodné v dílně
|
pošly na mail bdm zálohu, podle mne sw problém, pár jsem jich dělal už!
|
_________________ mám prd ! ale originál, žádná china !
|
|
Návrat nahoru |
|
hombre1 |
Zaslal: čt listopad 15, 2012 21:36 pm |
|
|
Založen: 4.11.2011
Příspěvky: 81
|
Pokud jsi udelal reflash BMW diagem s aktualnim sw (zapise CRC a DDE verzi sw i do eep), tak tam je bud hw chyba, chybí mu nekde na bocniku 5V nebo vypadla cast konfigurace MPC.
|
_________________ *-* opravy ecu a autoelektroniky *-*
|
|
Návrat nahoru |
|
AUTOJON |
Zaslal: so prosinec 01, 2012 21:00 pm |
|
|
Založen: 16.2.2012
Příspěvky: 4
Bydliště: sk košice
|
ZDRAVIM NA 520 SME MALI PROBLEM DONIESLI VYKOCHANE DPF AUTO PRED ISLO SEM TAM 120 KM PO ODSTRANENI IM ISLO LEN 40 SPRAVILI SME UPRAVU DO SOFTU NA DPF AUTO STALE LEN DO 40KM V HODINE A TLAK NA DPF VYSOKY BOL ZAPCHATY ZADNY TLMIC VYFUKU ....TO LEN TAK PRE INFO
|
_________________ ecu, immo, dash , diagnostika
|
|
Návrat nahoru |
|
|