Obsah fóra checksum.cz
Obsah fóra checksum.cz  »  Diesel  »  206 HDI úprava
 Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2

206 HDI úprava

Autor Zpráva
DIGI-DELETED
Zaslal: st říjen 10, 2012 17:28 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
karelhdi napsal:
ty motory jsou stejný, je tam je to turbo s náklopem, proto to dělaj takhle, nebo aspoň by to tak mělo bejt, jenže tady mi to nikdo neřekne a nebo to ani neví a nebo mi řekne přivez to, nech to tady a já ti to udělám, ale letět někam 200 - 300 km, nechat to tam, jet zpátky a pak zas tam a furt dokola, to se mi moc nechce, ono to nebude asi úplně tak složitý, ale jde o to na to přijít

motory sice stejný jsou po mechanicke strance . ale vstřiky jsou jiné a stím související kalibrační mapy ..

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
chucky
Zaslal: st říjen 10, 2012 18:41 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 489
karle, mam takovy pocit ze jsi nahral do siemens jednotky (100kw) obsah bosch (80kw 406) ; to nebude nikdy fungovat...... Smile
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
AEP
Zaslal: st říjen 10, 2012 18:43 pm Citovat
Založen: 29.10.2008 Příspěvky: 1235 Bydliště: doma , přechodné v dílně
chucky napsal:
karle, mam takovy pocit ze jsi nahral do siemens jednotky (100kw) obsah bosch (80kw 406) ; to nebude nikdy fungovat...... Smile
sem ještě 206 hdi na siemensu neviděl !

_________________
mám prd ! ale originál, žádná china !
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
chucky
Zaslal: st říjen 10, 2012 18:46 pm Citovat
Založen: 23.2.2007 Příspěvky: 489
AEP napsal:
chucky napsal:
karle, mam takovy pocit ze jsi nahral do siemens jednotky (100kw) obsah bosch (80kw 406) ; to nebude nikdy fungovat...... Smile
sem ještě 206 hdi na siemensu neviděl !


jo blbe koukam.. Smile) videl jsem p307 100kw
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brouk
Zaslal: st říjen 10, 2012 19:13 pm Citovat
Založen: 1.4.2007 Příspěvky: 1730 Bydliště: Vysočina- Telč
karelhdi napsal:
zdravím, potřeboval bych poradit, mám P 206 2.0 HDI 90 koní, mám udělané vedení a intercooler a dal jsem tam turbo z P 307 2.0 HDI 100 kw, na internetu byl návod, co předělat, aby jednotka uměla ovládat turbo. z jednotky jsem si vytáhnul kabely k MAP senzoru a na podtlakový ventil na turbo (stejně tak, jako to má 2.0 HDI 80kw), bylo tam, že se tam musí nahrát mapa z P 406 2.0 HDi 80 kw, která už to ovládání turba v sobě má, ty jednotky jsou stejný, jen ten sw je jinej, tak jsem si stáhnul mapu z 80kw, ale nějak to nefungovalo jak by mělo, auto nenastartovalo :/ byla zapsaná chyba, teď nevím přesně jak to tam bylo, ale něco s imobilizérem, jak je to možný? ještě když jsem tam měl origo turbo, tak jsem tam chtěl lepší mapu, měl jsem jednotku s upravenou mapou taky z 206 2.0 HDI 90 koní a chtěl jsem jí přendat, ale to bych musel přendat i BSI a to se mi nechtělo, tak jsem si do auta zapojil tu jinou jednotku, vytáhnul jsem si z ní mapu, zapojil jsem mojí jednotku a staženou mapu jsem nahrál a fungovalo to, teď jsem to chtěl udělat taky tak a je problém s tím imobilizérem, jak je to možný, veděl by někdo? je pravda, že ta 80 kw mapa byla stažená od někoho z fóra, a možná to byla mapa z 406 2003 r.v. , může to být ten problém, měla by to být mapa z r.v. před 2002, vim, že pak dělali jinou elektriku, tak jestli je to tím nebo jestli je tam úplně jinej problém, dík za rady



z 66kw Bosch i Siemens jde dostat 300Nm a 130PS ( bez koure ) nebylo by lepsi dat jen vetsi turbo IC a nastavit ho na tlak turba + 0.1-0.3 a bude tak 150PS nebo vic ... kdyz bude poradne Mr. Green vydrzi to ten motor ? ale je dobrej ! jasne + dalsi uprava softu a poradnou spojku

_________________
upravy software , "pro stale zakazniky" full HW-SW podpora vcetne nejvetsi databaze orig souboru . upravy chip, Fap, klapky, egr, zavady , start stop, CAR-TRUCK-TRACTOR
https://www.facebook.com/pages/Moravia-tuning-chiptuning/152779668154082
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
DIGI-DELETED
Zaslal: st říjen 10, 2012 19:48 pm Citovat
Založen: 21.2.2010 Příspěvky: 3193
tady máš popis edc15c2 : http://www.ulozto.cz/xsu9n8t/bosch-hdi-edc15c2-pdf
140 stránek , tak studuj ... Wink Laughing

_________________
BALLOONFLIGHT.COM
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Robin
Zaslal: čt říjen 11, 2012 7:04 am Citovat
Založen: 26.12.2007 Příspěvky: 899
Brouk napsal:
karelhdi napsal:
zdravím, potřeboval bych poradit, mám P 206 2.0 HDI 90 koní, mám udělané vedení a intercooler a dal jsem tam turbo z P 307 2.0 HDI 100 kw, na internetu byl návod, co předělat, aby jednotka uměla ovládat turbo. z jednotky jsem si vytáhnul kabely k MAP senzoru a na podtlakový ventil na turbo (stejně tak, jako to má 2.0 HDI 80kw), bylo tam, že se tam musí nahrát mapa z P 406 2.0 HDi 80 kw, která už to ovládání turba v sobě má, ty jednotky jsou stejný, jen ten sw je jinej, tak jsem si stáhnul mapu z 80kw, ale nějak to nefungovalo jak by mělo, auto nenastartovalo :/ byla zapsaná chyba, teď nevím přesně jak to tam bylo, ale něco s imobilizérem, jak je to možný? ještě když jsem tam měl origo turbo, tak jsem tam chtěl lepší mapu, měl jsem jednotku s upravenou mapou taky z 206 2.0 HDI 90 koní a chtěl jsem jí přendat, ale to bych musel přendat i BSI a to se mi nechtělo, tak jsem si do auta zapojil tu jinou jednotku, vytáhnul jsem si z ní mapu, zapojil jsem mojí jednotku a staženou mapu jsem nahrál a fungovalo to, teď jsem to chtěl udělat taky tak a je problém s tím imobilizérem, jak je to možný, veděl by někdo? je pravda, že ta 80 kw mapa byla stažená od někoho z fóra, a možná to byla mapa z 406 2003 r.v. , může to být ten problém, měla by to být mapa z r.v. před 2002, vim, že pak dělali jinou elektriku, tak jestli je to tím nebo jestli je tam úplně jinej problém, dík za rady



z 66kw Bosch i Siemens jde dostat 300Nm a 130PS ( bez koure ) nebylo by lepsi dat jen vetsi turbo IC a nastavit ho na tlak turba + 0.1-0.3 a bude tak 150PS nebo vic ... kdyz bude poradne Mr. Green vydrzi to ten motor ? ale je dobrej ! jasne + dalsi uprava softu a poradnou spojku


Na zakladu sw 66kw jsem to také jednou zkoušel turbo s 80kw přidán velký chladič ic vše dáno na max a více než 120ps to nešlo ,se základem z 80kw to bylo lepší .

_________________
VagCom304,china seeprog,tla012
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Brouk
Zaslal: čt říjen 11, 2012 8:06 am Citovat
Založen: 1.4.2007 Příspěvky: 1730 Bydliště: Vysočina- Telč
neco bylo spatne ze serie jde 130PS boech i siemens

_________________
upravy software , "pro stale zakazniky" full HW-SW podpora vcetne nejvetsi databaze orig souboru . upravy chip, Fap, klapky, egr, zavady , start stop, CAR-TRUCK-TRACTOR
https://www.facebook.com/pages/Moravia-tuning-chiptuning/152779668154082
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail Zobrazit autorovy WWW stránky ICQ
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď
Strana 2 z 2    Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Právě je pá březen 29, 2024 15:28 pm
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Můžeš k příspěvkům připojovat soubory
Můžeš stahovat a prohlížet přiložené soubory
 
    DIESELPOWER s.r.o.   Motordiag.cz   Checksumm.com   LogView prohlížeč logů   DIESELPOWER forum  
TOPlist
Copyright (c) 2007 CHECKSUM.CZ. Vsechna prava vyhrazena.