Obsah fóra checksum.cz » Hardware » Galletto 1260 - Nefunguje čítanie |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
navaras12 |
Zaslal: po říjen 01, 2012 18:24 pm |
|
|
Založen: 30.10.2009
Příspěvky: 11
|
Zdravím Vás,
Mám taký problém - Chcel som z Gallettom prečítať obsah riadiacej jednotky O1 TDi, galletto sa z ECU spojí, no po asi 2 minútach vyhodí hlášku
kód: GALLETTOError
END OF READ. TURN OF THE DASHBOARD
a následne sa objaví toto okno
http://www.freeimagehosting.net/vsdgb
Už som skúšal aj vyťahovať poistku z budíkov, stále nič ... už si neviem rady ... jedná sa o klon - poprosím bez komentárov ...
Ďakujem
|
|
|
Návrat nahoru |
|
eazy20 |
Zaslal: po říjen 01, 2012 18:31 pm |
|
|
Založen: 1.4.2009
Příspěvky: 572
Bydliště: Košice Prešov Regensburg
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: po říjen 01, 2012 19:10 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
navaras12 napsal: Zdravím Vás,
Mám taký problém - Chcel som z Gallettom prečítať obsah riadiacej jednotky O1 TDi, galletto sa z ECU spojí, no po asi 2 minútach vyhodí hlášku
kód: GALLETTOError
END OF READ. TURN OF THE DASHBOARD
a následne sa objaví toto okno
http://www.freeimagehosting.net/vsdgb
Už som skúšal aj vyťahovať poistku z budíkov, stále nič ... už si neviem rady ... jedná sa o klon - poprosím bez komentárov ...
Ďakujem
jestli ono to nebude tím že po kabelu tenhle typ 038906018xx nejde číst protože neobsahuje flasch tam se musí pájet takže hot air patice programátor a nové flasch a jde se na to
a jen tak na okraj digi to pěkně v jednom příspěvku vysvětlil
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
navaras12 |
Zaslal: po říjen 01, 2012 20:00 pm |
|
|
Založen: 30.10.2009
Příspěvky: 11
|
Iné auta som ešte neskúšal, len sa učím. Toto auto má chip, tak som ho z neho chcel vytiahnuť a poštudovať ako to funguje ... skutočne je nutné spájkovanie, nie sú tam petice ? ... a ak to budem dávať naspeť, môžem tam prípadne tu peticu dať ?
Ďakujem
PS: to všetky O1 z 1998 je nutné spajkovať ?
|
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: po říjen 01, 2012 20:07 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
navaras12 napsal: Iné auta som ešte neskúšal, len sa učím. Toto auto má chip, tak som ho z neho chcel vytiahnuť a poštudovať ako to funguje ... skutočne je nutné spájkovanie, nie sú tam petice ? ... a ak to budem dávať naspeť, môžem tam prípadne tu peticu dať ?
Ďakujem
PS: to všetky O1 z 1998 je nutné spajkovať ?
nj budeš si muset koupit programátor pájecí stanici a pustit se do toho jinak to nepujde
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
navaras12 |
Zaslal: po říjen 01, 2012 20:32 pm |
|
|
Založen: 30.10.2009
Příspěvky: 11
|
Moc si ma teda nepotešil ale Ďakujem ...
ešte by som sa ta chcel spýtať, spomínal si nejaký článok ? vieš mi dať link ? Dík
|
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: po říjen 01, 2012 21:04 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
Tady to je:
DIGI-DELETED napsal: jasně ¨
jinak koncove číslo ecu vag identifikuje typ jednotky a to :
021 stara hlinikova ecu 1 stekr neflashovatelna.
018 stare neflashovatelne ecu edc15v hlinikova 2 stekry , stary typ
012 nove flashovatelne edc15v plechova 2 stekry nov. typ
019 nove flashovatelne edc15p plechova 2 stekry nov. typ
pak jeste u aut cca 2003 nahoru:
021 edc16u3x flashovatelna
016 edc16u1 flashovatelna
018 jsou v novejsich autech siemens ppd..
software nelze přehazovat mezi rozdilnymi generacemi ecu !!!
pokud je stejna serie , tak ještě mohou byt rozdilne konfigurace hardwaru !!!
tolik info k tdi vag
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
|