Obsah fóra checksum.cz » Diesel » Sharan 1.9 TDi ( r.v. 98) Neřadí |
Strana 1 z 1 |
|
Autor |
Zpráva |
Dratex |
Zaslal: st srpen 08, 2012 17:12 pm |
|
|
Založen: 31.1.2012
Příspěvky: 67
|
Zdravím pánové,
mám tu Sharana 1.9 TD (AFN) se automatem (AG4) kterej za žádnou cenu nechce řadit
Prý to udělalo po zařazení zpátečky a pak konec. Převodovka šla na GO (údajně) a vyměněna elektronika ... toto mi k tomu bylo řečeno.
převodovka měla v paměti závadu že nemá signál z tachometru - po smazání nenaskočila a v měřených hodnotách je vše, jak otáčky tak rychlost.
Motor hází tyto chyby:
01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
01269 - Commencement of Injection Valve (N108)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
Předem díky za každou radu
|
_________________ Microchip, AVR programming, Vývoj el. zařízení a podobný blbiny
|
|
Návrat nahoru |
|
dodi911 |
Zaslal: st srpen 08, 2012 19:12 pm |
|
|
Založen: 15.10.2009
Příspěvky: 604
Bydliště: Ke
|
Kabelaz na prevodovku je ok? Par x som ju uz opravoval.
|
|
|
Návrat nahoru |
|
Dratex |
Zaslal: st srpen 08, 2012 20:54 pm |
|
|
Založen: 31.1.2012
Příspěvky: 67
|
Na kabeláž se chystám zítra. Dneska jsem projel diagnostiku a podle tech chyb motoru to asi bude někde mrtvý, ale děkuju za typ
|
_________________ Microchip, AVR programming, Vývoj el. zařízení a podobný blbiny
|
|
Návrat nahoru |
|
Dratex |
Zaslal: čt srpen 09, 2012 11:20 am |
|
|
Založen: 31.1.2012
Příspěvky: 67
|
Tak kabeláž se zdá být OK. Dneska jsem to trochu projel a zdá se mi, že nejde moc za plynem, občas zabere a z toho se mu nechce - ale nemyslím si že je to důvod k tomu aby převodovka neřadila.
Podle měřených hodnot jednotka nevydá ani povel k zařazení 2. stupně, je tam pouze 1H.
Našel jsem vadný spínač brzdy, ale ani to nepomohlo. Nemá někdo nějakej nápad co tomu krámu je? Jde nějak zkusit zda převodovka řadí (např. přes diag ?)
|
_________________ Microchip, AVR programming, Vývoj el. zařízení a podobný blbiny
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt srpen 09, 2012 12:07 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
A co hydroměnič ten je dobrej je tam vůbec dost oleje???
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
Dratex |
Zaslal: čt srpen 09, 2012 13:01 pm |
|
|
Založen: 31.1.2012
Příspěvky: 67
|
Jak je na tom nevím, ale při zařazení D nebo R se auto pozvolna rozjíždí, takže usuzuji že mrtvej není . Po zahřátí a za chodu na Parking protéká olej kontrolním šroubem, olej je čistý a voňavý , takže olejem to asi taky nebude.
A má i jednotka převodovky ukazovat pozici plynového pedálu? Pokud ano tak v jakém bloku? Nějak jsem to tam nedohledal, nebo nekomunikuje s motorovou.
Edit:
Jen pro upřesnění jednotky už nehlásí žádné chyby, jen po prohnání hodila motorovka váhu vzduhu.
|
_________________ Microchip, AVR programming, Vývoj el. zařízení a podobný blbiny
|
|
Návrat nahoru |
|
exotus |
Zaslal: čt srpen 09, 2012 13:13 pm |
|
|
Založen: 21.3.2008
Příspěvky: 1996
Bydliště: Câinenii Mari Făgăraș România
|
1. kanál pole 3. 0-100%
|
_________________ NEGATIVETUNING-ZADARMO
Zázraky na počkání a nemožné do druhého dne!
Hardware je to, do čeho můžeš kopnout, když nefunguje software.
Prace s lidma je mnohem horší nežli s dobytkem,prostě jinej HW viz věta výš...
|
|
Návrat nahoru |
|
Dratex |
Zaslal: čt srpen 09, 2012 13:24 pm |
|
|
Založen: 31.1.2012
Příspěvky: 67
|
Tak tam je stále 99.6% a v motoru blok 2/2 čistý průběh 0-100%.
|
_________________ Microchip, AVR programming, Vývoj el. zařízení a podobný blbiny
|
|
Návrat nahoru |
|
Dratex |
Zaslal: čt srpen 09, 2012 14:10 pm |
|
|
Založen: 31.1.2012
Příspěvky: 67
|
Neměl by někdo pinout jednotek?
Převodovka : 099 927 733 P
Motor: 028 906 021 CG
Nebo alespoň přes který piny spolu komunikují.
|
_________________ Microchip, AVR programming, Vývoj el. zařízení a podobný blbiny
|
|
Návrat nahoru |
|
martin |
Zaslal: čt srpen 09, 2012 19:04 pm |
|
|
Založen: 22.5.2007
Příspěvky: 781
Bydliště: kdesi v horách
|
jednou jsem tohle řešil pořád to jelo na všehny kvalt v H režimu a bylo špatné zubové čerpadlo za měničem netěsnilo a nebyl tlak oleje a převodovka prostě jela tak jak ji ten tlak stačil výměna čerpadla a krycí desky a makalo to jak mělo
|
_________________ jak spálit co nejvíc benzínu v co nejkratším čase
|
|
Návrat nahoru |
|
Dratex |
Zaslal: pá srpen 10, 2012 13:46 pm |
|
|
Založen: 31.1.2012
Příspěvky: 67
|
Takže po potrápení na full gass převodovka řadí, takže bych to viděl na problém s tou hodnotou plnýho plynu co posílá ECU převodovce.
A prosím, nevíte náhodou kterej drát to je? Ať můžu vyloučit která z jednotek to dělá. V else jsem dohledal celkem 2 dráty který by to mohly být, z toho na jednom je 100Hz asi clok, na druhým je cca 10,5V bezezměny, po odpojení je všechno při starým.
|
_________________ Microchip, AVR programming, Vývoj el. zařízení a podobný blbiny
|
|
Návrat nahoru |
|
|